عمومیکسب و کار ایرانی

مزایای استفاده از جا مایع خودکار

امروزه با افزایش روند استفاده‌ی از مایع های دستشویی و ظرفشویی به جای صابون های جامد، انواع و اشکال بیشماری از جا مایع ها و پمپ های مایع، تولید و مورد استفاده قرار گرفته اند.. استفاده از شوینده های مایع که توسط یک پمپ دستی یا اتوماتیک کوچک از مخزن خارج می‌شوند، در واقع بسیار رایج و البته کاربردی است. عمده دلیل بهره گیری از جا مایع ها در واقع برتری بهداشتی و سهولت استفاده از این محصولات در قیاس با صابون های جامد است.

جامایع اتوماتیک و هوشمند چیست

همانطور که از اسم آن پیداست این نوع جا مایع خودکار به صورت اتوماتیک کار می‌کند و یکی از پرطرفدارترین جامایع‌های موجود در بازار می‌باشد که در مکان‌های عمومی و شخصی از آن استفاده می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم شما را با جامایع اتوماتیک و هوشمند آشنا کنیم، مزیت‌های استفاده از این نوع جامایع را خواهیم گفت و یکی از بهترین برند‌های ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد که در زمینه تولید محصولات بهداشتی فعالیت می‌کند. بعد از معرفی این برند شما را با انواع جامایع‌های آن آشنا خواهیم کرد.امروزه که رعایت نکات بهداشتی بسیار حائز اهمیت شده است و شستن دست‌ها یکی از مهم‌ترین کارهای روزانه افراد به شمار می‌رود، استفاده از این نوع جامایع بسیار رایج شده است و به سلامت جامعه کمک فراوانی می‌کند.

برای استفاده از جامایع اتوماتیک و هوشمند دیگر نیاز به تماس دست وجود ندارد و این موضوع باعث می‌شود که بیماری‌های ویروسی و واگیر انتقال پیدا نکنند و افراد با خیالی راحت دستان خود را بشویند. استفاده از جامایع اتوماتیک و هوشمند بهترین گزینه برای استفاده در مکان‌های عمومی مانند مسجد‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ادارات و … می‌باشد زیرا ممکن است صدها نفر در طول روز از این جامایع استفاده کنند.جامایع اتوماتیک و هوشمند دارای سنسورهایی می‌باشد که به جای پمپ از آن‌ها استفاده می‌شود و استفاده از آن بسیار راحت است، فقط کافیست دستان خود را زیر آن قرار دهید و سنسور چشمی دست شما را تشخیص دهد سپس مایع به صورت خودکار بیرون می‌ریزد و در دستان شما قرار می‌گیرد. این سنسورها نسبت به حرکت حساس هستند و خیلی سریع واکنش نشان می‌دهند.

توجه به دکوراسیون منزل یکی از مهم ترین مواردی می‌باشد که باید به آن توجه کنید، ممکن است بعد از مدتی به فکر تغییر دکوراسیون بیفتید و بخواهید فضای منزل خود را مدرن‌ کنید. برای این کار باید از وسایل مدرن هم استفاده کنید. با توجه به اهمیت بالایی که دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام دارد، باید از لوازم مدرن و زیبایی مانند جامایع اتوماتیک و هوشمند استفاده کنید و یک تغییر اساسی به سرویس بهداشتی خود بدهید

مزیت‌های استفاده از جامایع اتوماتیک

استفاده از جامایع اتوماتیک و هوشمند مزیت‌های زیادی دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:

با استفاده از این نوع جامایع کاملا بهداشتی از آلودگی‌ها دور خواهید شد.

دارای حسگر چشمی می‌‌باشد که این حسگر مانع از تماس دست با دستگاه می‌گردد.

بسیار پرکاربرد است و در قسمت‌های مختلفی می‌توانید از آن استفاده کنید. به طور مثال علاوه بر اماکن عمومی می‌توانید در قسمت‌های مختلف منزل مانند آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و … استفاده کنید.

جامایع اتوماتیک و هوشمند قابلیت تنظیم ریزش مایع هم دارد که می‌توانید با تنظیم کردن آن مانع از اسراف در مصرف مایع شوید.

امکان شست و شوی آن به راحتی وجود دارد و می‌توانید آن را بشویید و تمیز کنید.

در مدل‌های گوناگون و زیبایی ساخته شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

دکوراسیون شما را به زیبایی تغییر می‌دهد و به شما در داشتن یک دکوراسیون مدرن کمک خواهد کرد.

در دو نوع دیواری و ایستاده وجود دارد و انتخاب آن بستگی به سلیقه شما دارد. به طور مثال ممکن است دوست داشته باشید که محل قرار گیری جامایع خود را تغییر دهید و برای ایجاد تنوع آن را مدتی در آشپزخانه قرار دهید ، برای این منظور بهتر است از جامایع‌های ایستاده استفاده کنید.جامایع اتوماتیک و هوشمند یکی از جدید‌ترین انواع جامایع‌ها می‌باشد که طرفداران زیادی دارد.با توجه به مزیت‌هایی که گفته شد ، انتخاب جامایع اتوماتیک و هوشمند بهترین گزینه برای خرید شما می‌باشد. البته توجه داشته باشید که برای خرید آن به مراکز معتبر مراجعه کنید که بتوانید یک جامایع مقاوم و ماندگار داشته باشید

جا مایع ایستاده سرویس بهداشتی

در واقع بهره گیری از مایع های دستشویی می‌تواند محاسن بهداشتی، اقتصادی و کاربردی فراوانی داشته باشد.صابون های جامد با دست ها تماس مستقیم داشته و از این جهت خود وسیله ای و واسطه ای برای انتقال بیماری ها و آلودگی ها می‌شوند. این نکته بویژه در اماکن عمومی و سرویس های بهداشتی این اماکن همچون پارک ها، مدارس، ادارات، بیمارستان ها و … بسیار مورد اهمیت و توجه است. استفاده از یک جا مایع استاندارد با مخزن بسته و پوشیده، علاوه بر اینکه مایع دستشویی را از آلودگی ها حفظ می‌کند، نیاز به تماس مستقیم دست با مخزن مایع دستشویی را برطرف کرده و از انتقال بیماری و آلودگی از دستی به دست دیگر جلوگیری می‌کند.

یکی دیگر از مشکلات استفاده از صابون های جامد، قرار گرفتن این صابون ها در مجاورت با آب و نرم و آلوده شدن آنهاست. که علاوه بر ظاهری ناخوشایند، موجب از بین رفتن صابون نیز می‌شود. که خود بخش قابل توجه ای از صابون و هزینه های انجام شده را اتلاف می‌کند.قرار دادن صابون در جای نامناسب و افتادن صابون در کف دستشویی و حمام نیز یکی دیگر از مشکلات بهداشتی مرتبط با صابون های جامد است.

استفاده از یک جا مایع مناسب و با کیفیت، بویژه از نوع جا مایع هایی که بر روی دیوار نصب می‌شوند، تمام مسائل بالا را برطرف می‌کند. بدین صورت هم مسئله بهداشتی را حل می‌کند و هم مسائل مربوط به هدر رفتن و از بین رفتن صابن های جامد را. که در بلند مدت صرفه جویی اقتصادی مناسبی در پی دارد.

بدنه ی یک جا مایع بادوام باید از جنس مستحکم ساخته شده باشد. جنس محصول علاوه بر دوام و استحکام و ماندگاری باید از قابلیت شستشوی مناسب و مکرر برخوردار باشد. از رشد بی رویه باکتری ها و قارچ ها و … جلوگیری کند. و از خواص و استاندارد‌های بهداشتی لازم برخوردار باشد.در آخر تناسب میان نیاز، بودجه، کاربرد و کیفیت محصول با قیمت آن که پیش فرض هر خرید مناسب و موفق است.