فرهنگ و هنر

اولویت های آرایش جدید رسانه‌ای در صداوسیما

معاون موقت امور استان های صدا و سیما گفت: ظرفیت های مراکز استان ها به جریان هویت کمک می کند و از این طریق صدا و سیما می تواند موتور محرکه تحول و پیشرفت در شهر باشد.

به گزارش گیلونا، محمدمهدی رحمتی، معاون روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی در نشست هم اندیشی با جمعی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت:
وی افزود: برای رسیدن به این هدف جلسات مختلفی با اهالی صاحب نظر خواهیم داشت که اولین آن در شمال غرب کشور به میزبانی تبریز و با حضور فعالان جبهه فرهنگی انقلاب برگزار شد. “.

اولویت های ساختار جدید رسانه در رادیو

معاون موقت امور استان های سازمان صدا و سیما با تاکید بر شناخت عناصر تشکیل دهنده هویت ملی برای پیشبرد اهداف طرح تحول رادیویی، گفت: آذربایجان شرقی و منطقه ای که آذری های ایرانی در آن زندگی می کنند، یک «هویت اساسی و می تواند» را تشکیل دهد. از این نظر نقش کلیدی ایفا می کند.»
وی ادامه داد: تدوین و اجرای برنامه های بلندمدت با هدف تاثیرگذاری بر افکار عمومی امری ضروری است و مرکز آذربایجان شرقی، شهر تبریز و سایر شهرستان های استان ظرفیت ساخت نمونه های اولیه رسانه ها، یک رسانه جامع را دارند. مدلی برای پیاده سازی در سراسر کشور. که می توان از این استان گرفت.
رحمتی با اشاره به ظرفیت های مختلف مراکز صدا و سیمای استان ها در حوزه های مختلف برنامه سازی گفت: از ویژگی های کانون ها چابکی و نقش کوتاه مدت موثر و عمیق بر افکار عمومی به ویژه در مقیاس محلی است.
معاون موقت صدا و سیمای استان افزود: این توانمندی سراسری در تمام مناطق کشور می تواند ما را در عصر جدید به رسانه های هویتی نزدیک کند و رسانه ملی می تواند موتور محرکه تحول باشد. پیشرفت در کشور». نقش بازی کن.

از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه، راه اندازی پویش استانی برای حل مشکلات بود. رحمتی به این معضل اشاره کرد و گفت: همان طور که رئیس رسانه ملی گفت، یعنی مشکلات مردم بر زمین مانده و صداوسیما به این مشکل توجه دارد.
گفتنی است در این نشست همچنین فعالان جبهه فرهنگی انقلاب به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود در خصوص برنامه های شبکه های استانی و سراسری پرداختند.

انتهای پیام