ورزشی

دوری ۵ ساله کشتی‌گیران کارگر از مسابقات برون مرزی!

رییس انجمن کشتی کارگران گفت: از سال ۹۸ تا به امروز شرایط حضور در مسابقات برون مرزی را نداشتیم و همچنان منتظر تعیین تکلیف ریاست این فدراسیون هستیم.

حسن حمیدی در گفت‌وگو با گیلونا، اظهار کرد: از سال ۹۸ تا به امروز متاسفانه شرایط برای اعزام کشتی‌گیران کارگر به مسابقات برون مرزی فراهم نبوده و این مساله سبب بلاتکلیفی کشتی‌گیران شده است. البته سال گذشته چون قرار بود به مسابقات جهانی ایتالیا اعزام شویم اردوها را برگزار کردیم تا بهترین ها را عازم این تورنمنت کنیم که متاسفانه به دلیل عدم صدور ویزا از سوی کشور ایتالیا این سفر نیز لغو شد.

وی گفت: فدراسیون کارگری بیش از یکسال است که با سرپرست اداره می‌شود و همین موضوع سبب شده تا در اجرای برنامه‌ها با مشکل مواجه شویم. امیدوارم که انتخابات این فدراسیون ۳۰ بهمن برگزار شود تا با مشخص شدن رییس فدراسیون زودتر از بلاتکلیفی خارج شویم.

حمیدی همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد کارگری در ۱۸ بهمن خبر داد و افزود: این مسابقات از ۱۸ بهمن به مدت ۳ روز در مازندران برگزار می‌شود که البته هنوز قطعیت پیدا نکرده و منتظر هستیم تا ببینیم برگزار می‌شود یا خیر؟ به هر صورت تا زمانی که تکلیف فدراسیون از نظر ریاست مشخص نشود در اجرای برنامه‌ها شرایط سختی خواهیم داشت.

رییس انجمن کشتی کارگران در پاسخ به این پرسش طی ۵ سالی که از مسابقات برون مرزی دور بودید، آیا برنامه‌ای برای آماده سازی کشتی گیران داشتید یا خیر؟ گفت: زمانی که مسابقه‌ای نباشد چه ضرورتی برای برگزاری اردوها وجود دارد. متاسفانه طی این مدت فقط توانستیم مسابقات قهرمانی کشور کشتی ساحلی را برگزار کنیم و برنامه‌ای برای کشتی آزاد و فرنگی کارگران نداشتیم. امیدوارم که برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد و فرنگی کارگران قطعیت پیدا کند و بتوانیم در زمان تعیین شده مسابقات را برگزار کنیم، هرچند اکثر استان‌ها برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی کردند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه خاصی برای کشتی گیران کارگر دارید یا خیر؟ افزود: برنامه داریم اما باید منتظر بمانیم تا ریاست فدراسیون مشخص شود.

انتهای پیام