اقتصادیکسب و کار ایرانی

نکات مهم در خرید پلمپ پلاستیکی (دایان ایمن پیشرو)

در خرید پلمپ پلاستیکی، باید به فاکتورهای زیادی توجه کنیم. یکی از نکات مهم در خرید پلمپ پلاستیکی، نوع متریالی است که در تولید پلمپ‌های پلاستیکی استفاده شده است. باید بررسی کنیم که آیا مواد استفاده شده در تولید پلمپ‌های پلاستیکی از جنس مواد درجه یک هستند یا اینکه از موادی که قبلاً وارد چرخه تولید شده و آسیاب شده و مجدداً وارد چرخه تولید شده‌اند، استفاده شده‌اند (مواد آسیابی یا مواد گرانول).

مواد اولیه پلمپ‌های پلاستیکی

پلمپ‌های پلاستیکی باید به طور استاندارد با استفاده از پلی پروپیلن و پلی اتیلن درجه یک تولید شوند. در واقع، پلمپ‌های پلاستیکی و مواد اولیه آن‌ها ترکیبی از پلی پروپیلن و پلی اتیلن است. اگر مواد اولیه پلمپ‌های پلاستیکی از جنس مواد درجه یک نباشند، پلمپ‌ها قطعاً شکننده خواهند بود، قدرت کشش آن‌ها پایین خواهد بود و رنگ پلمپ‌ها کدر خواهد بود که باعث ضعف چاپ روی پلمپ‌ها می‌شود. گذشت زمان باعث می‌شود که پلمپ‌های تولید شده با مواد درجه دو یا مواد آسیابی، تحت تأثیر شرایط اب و هوایی قرار گیرند و عملکرد پلمپ‌ها در زمان استفاده ممکن است کاهش یابد.

جوش اولتراسونیک در پلمپ پلاستیکی

در خرید پلمپ های پلاستیکی یکی از نکات مهم نحوه تولید پلمپ ها طبق استانداردهای جهانی است که استاندارد جهانی تعریف شده برای جای نمایی در پوش روی بدن پلمپ روش جوش اولتراسونیک است.

به دلیل تلاش برخی شرکت‌ها برای کاهش قیمت پلمپ‌ها، ممکن است استانداردهای جهانی را نادیده بگیرند و به روش‌هایی برای تولید پلمپ‌ها روی آورند که قیمت نهایی پلمپ‌ها را کاهش دهند. اما باید توجه داشت که کاهش قیمت پلمپ‌ها تنها در صورت حفظ امنیت آن‌ها قابل توجیه است.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا مشاوره در خصوص خرید پلمپ‌های پلاستیکی، می‌توانید با مشاورین شرکت دایان ایمن پیشرو در ارتباط باشید تا اطلاعات دقیق‌تری در مورد انواع پلمپ‌های پلاستیکی و راه‌های خرید آن‌ها را دریافت کنید.

خرید پلمپ پلاستیکی از دایان ایمن پیشرو

از پلمپ‌های پلاستیکی گرفته تا پلمپ‌های سیم چرخشی، سیم بکسلی، پلمپ کانتینری و لیبل‌های امنیتی، هر یک از این محصولات برای پاسخگویی به نیازهای متفاوت در زمینه‌های امنیتی طراحی شده‌اند.

در این مطلب، ما به بررسی مفصل و جامعی از نکات مهم در خرید پلمپ‌های پلاستیکی پرداختیم.

 اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دنبال خرید پلمپ پلاستیکی با کیفیت، همراه با قیمتی مناسب هستید  می توانید از شرکت دایان ایمن پیشرو  خریدی مطمئن داشته باشید.