اجتماعی

آمادگی شهرداری ها برای پاسخ به نیاز خانواده ها به سرویس مدارس/تمدید ثبت نام رانندگان تا13شهریور

آماده سازی شهرداری ها برای تأمین نیاز خانواده ها برای خدمات مدارس / تمدید ثبت نام رانندگان تا 13 شهریور

در تاریخ 4 سپتامبر ، مدیرعامل اتحادیه رانندگان تاکسی شهری کشور از تمدید ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت خدمات مدرسه خبر داد.

در مصاحبه با گیلونا ، مرتضی زمانی وی اظهار داشت: با توجه به اینکه سال تحصیلی جدید از 6 سپتامبر آغاز می شود ، طبق گفته مسئولان آموزش و پرورش ، اگر مدارس به خدمات نیاز داشته باشند ، در صورت نیاز خانواده ها به خدمات ، شهرداری ها آماده ارائه خدمات هستند.
مدیرعامل اتحادیه رانندگان تاکسی شهری کشور در خصوص ثبت نام رانندگان متقاضی خدمات مدارس که نتوانستند بین 16 مرداد تا 2 شهریور ثبت نام کنند ، افزود: شهرداری ها و رانندگان با هماهنگی این گروه فعالان حمل و نقل مدارس می توانند مراحل ثبت نام در منطقه خدمات مدرسه را تا 4 شهریور انجام دهند.
زمانی ادامه داد: به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری و جمع شدن متقاضیان رانندگان در مراکز ثبت نام و همچنین لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ، برای کاهش خسارات ناشی از تاج ، ثبت نام درایورهایی که ثبت نام کرده اند در سیستم ملی سپند سال تحصیلی گذشته آنها مجوز و از طریق پیام کوتاه مدیریت شدند.
وی درباره مکانیسم ثبت نام درایور متقاضی توضیح داد: در این مرحله با ارسال پیامک به این گروه از رانندگان و از آنها خواسته می شود در سال تحصیلی آینده خدمات ارائه دهند ، با توجه به اینکه جزئیات این افراد (اسناد و اسکناس های مربوطه) در آن است. سیستم سپند از سال گذشته در پنل مربوطه شهرداری بارگیری شده و ثبت نام آنها برای بررسی و تأیید رانندگان نهایی خواهد شد.
وی اظهار داشت: مرحله دوم برای رانندگان جدید و همچنین برای رانندگانی است که اطلاعات شخصی و خودروی آنها نسبت به سال گذشته تغییر کرده و نیاز به تغییر دارد این گروه از افراد می توانند تا تاریخ اعلام شده اطلاعات خود را ثبت یا تغییر دهند. ” با پیشخوان های دولت یا شرکت های حمل و نقل بین شهری مجاز (با تایید شهرداری در سیستم سپند) تماس بگیرید و ثبت نام کنید.
با توجه به لزوم رعایت فاصله اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیماری قلبی عروقی در خدمات مدارس ، رئیس اجرایی اتحادیه رانندگان تاکسی شهری کشور گفت: فاصله های اجتماعی با حداکثر سه نفر در سدان و وسایل نقلیه عمومی با 50 عدد of ظرفیت اسمی.

انتهای پیام