اجتماعی

اتمام قرنطینه مسکو همزمان با بازگشایی مرزهای روسیه

شهردار مسکو پس از اعلام بازگشایی مرزهای روسیه ، محدودیت های قرنطینه را کاهش داد و دوباره کار را باز کرد.

سرگئی سوبیانین ، شهردار مسکو گفت: “همه گیر کورونا در کشور کنترل و در حال کاهش است.” “آنها در ماه ژوئن به زندگی عادی خود باز خواهند گشت.”

اندکی پس از ابلاغیه بازگشایی مرزهای این کشور توسط نخست وزیر روسیه توسط میخائیل میشوستین ، شهردار مسکو گفت که محدودیت های قرنطینه در مسکو کاهش می یابد و کسانی که سعی در ترک شهر یا کشور برای آنها داشتند. مجاز به ترک کار ، مطالعه ، مراقبت و درمان می باشند. برای مسافرت

در روسیه ، هر روز موارد جدیدی از تاج گزارش می شود ، که تعداد کل افراد آلوده به تاج در این کشور را به 476658 نفر ، سومین کشور بزرگ در جهان می رساند. تعداد کشته شدگان کرونا در سرتاسر روسیه به نزدیک به 6000 نفر افزایش یافته است ، اگرچه تعداد کشته ها بسیار کمتر از سایر کشورها است.

به دنبال لغو همه پروازهای بین المللی ، دولت روسیه مرزهای خود را در تاریخ 30 مارس بسته و از شهروندان خواست تا در خانه بمانند و از وقوع بیشتر وقوع تاج جلوگیری کنند. پروازهای بین المللی به کشور هنوز به طور کامل از سر گرفته نشده است ، اما به زودی تصمیمی اتخاذ می شود.

سالن های زیبایی ، آرایشگاه ها و کلینیک های پزشکی و دامپزشکی نیز بازگشایی شده اند ، اما هنوز هم محدودیت هایی در مورد عملکرد رستوران ها و کافه ها وجود دارد که در اواسط ژوئن بسته خواهد شد.

انتهای پیام