اجتماعی

ادارات تهران ۲ ساعت دیرتر شروع بکار می‌کنند

فرماندار تهران از تاخیر برای شروع کار چه در تهران روز 19 و 23 ماه مبارک رمضان گفت.

اعلام این خبر از عیسی فرهادی فرماندار و معاون فرماندار تهران همچنین آرزوی ساخت کلمات و مردم مومن و خدا جوی ایران اسلامی به ویژه شهروندان تهرانی اظهار داشت: موفقیت و درک فراتر از بی نهایت شب, خداوند صحبت می کند و درخشندگی از شما من شخصا دوست دارم و در طول این مصیبت شکنجه امام شیعیان و رهبر عدالت نیاز به جمعیت امام علی (ع) به امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف., برتر رهبری و ملت حق جوی میهن و شهروندان اسرائیلی و چیزی برای گفتن.
آن شب به مناسبت شب اشراف از قدر او گفت: “خداوند بزرگ شاکریم که در زمان های دیگر, نماز, عبادت و بندگی و برای لذت بردن از روحانی, خوانندگان گسترده الهی در پاریس گفت: ما و یاد این مرد بزرگ در تاریخ بشریت حضرت علی (. ج) باران و رحمت “چه باید” ایستادن جانهایمان تطهیر بود احتمالا با مضمون قدردانی خواهد شد که می گویند هزار سال است که بالاترین دستاورد است.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرماندار تهران فرهادی شروع زمان برای همه سازمان ها است. شرکت ها و موسسات دولتی تهران در روزهای 19 و 23 ماه مبارک رمضان با دو ساعت تاخیر یعنی ساعت ۹ اعلام کرد و افزود: پسوند بر اساس قوانین ستادکرونا ، و غیره. ادارات و سازمان ها باید دو سوم از نیروهای کفش پاشنه بلند و حال و دیگران تا آنجا که فعالیت های کار و بهداشت و مسائل را دنبال کنید.
در پایان این پیام