اجتماعی

ارائه خدمات درمان در منزل به صورت شبانه روزی در ایام اربعین

جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با اشاره به بهره برداری 24 ساعته این مرکز از خدمات رسانی این مرکز در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گیلونا، بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز دام ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی از خدمات مرکز مراقبت در منزل دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد. (DAM) در ایام اربعین حسینی و تعطیلات پیش رو، یک بیمار به صورت 24 ساعته در سراسر تهران تحت درمان قرار می گیرد.

مرکز تخصصی خدمات درمانی در منزل (DAM) سازمان دانشگاهی علوم پزشکی تهران با مجوز وزارت بهداشت، ارائه کلیه خدمات مراقبتی قابل انجام در منزل اعم از معاینات پزشکی عمومی و تخصصی، خدمات توانبخشی (فیزیوتراپی) ، درمان، گفتار درمانی، ماساژ درمانی)، خدمات پرستاری و تزریق، انجام آزمایش و نمونه برداری و آزمایش کرونا، اجاره تجهیزات پزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی، بینایی و شنوایی سنجی، مراقبت از بیمار و سالمند، خدمات مراقبت های ویژه در منزل، صدور گواهی فوت در اطراف حتی در روزهای تعطیل نیز ساعت را در اختیار شهروندان تهرانی قرار می دهد.

متقاضیان دریافت این خدمات می توانند برای استفاده از این خدمات با شماره تلفن 64064 تماس بگیرند و یا برای اطلاعات بیشتر به سایت این مجتمع به نشانی https://dam.clinic مراجعه کنند.

انتهای پیام