اجتماعی

ارائه منشور راهبردی سازمان بهزیستی استان قم با نگاه هم افزایی و هم سویی میان ستاد و اصناف

ارائه منشور راهبردی سازمان بهزیستی استان قم با نگاه هم افزایی و متقابل بین ستاد و شرکت ها

گیلونا/ قم صبح امروز چهارشنبه 27 آبان ماه دومین روز از «همایش علمی تخصصی ملی مدیران ستادی و استانی سازمان بهزیستی کشور» در «مجتمع فرهنگی آموزشی شهید بهشتی خزر آباد ساری» برگزار شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور چهارشنبه 18 آبان ماه در دومین روز از همایش علمی کشوری ستاد و مدیران استانی نهاد تامین اجتماعی کشور گفت: این امر باعث افتخار و قدردانی است. این نشست صمیمانه با هدف هم افزایی و همسویی راهبردی بین ستاد و آموزش انجام شده است که باید بیانیه راهبردی و مانیفست را در رگ های شهرها و روستاهای ایران گسترش دهد.

علی محمد قدری افزود: این همایش در این استان و این سرزمین بر اساس اخلاص و اهتمام همکاران در سازمان سرافراز چشم اندازی دارد که این شجره مطهر توسط شهید بزرگوار دکتر محمدعلی فیاض بخش پایه گذاری شده است.
به گزارش گیلونا، وی اظهار کرد: آنچه امروز در کشور و میهن اسلامی مشاهده می شود شامل مخاطبین جامعه بهزیستی است که از بهترین خلق خدا هستند، لذا به همکارانی که وظیفه شان کمک در این امر است افتخار می کنم. سفر مبارزه، آنها کار کردند
قدری ابراز امیدواری کرد: با دعای قرآن و ائمه اطهار و تمسک به خون شهدا و احترام به خانواده های آنان بتوان به راهبرد تحول در سازمان هر چند بسیار دشوار اما با کمک متقابل دست یافت.

انتهای پیام