اجتماعی

انتشار فراخوان طراحی و ساخت “عمونوروز و حاجی فیروز”

سازمان زیباسازی شهر تهران با رویکرد ایجاد نشاط و شادی عمومی در ایام نوروز فراخوان طراحی آثار هنری موقت و فیگوراتیو با موضوع عمونروز و حاجی فیروز را منتشر کرد.

به گزارش گیلونا، با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و سال نو و با رویکرد ایجاد شادی و نشاط عمومی در این ایام، سازمان زیباسازی در نظر دارد آثار هنری فیگوراتیو موقت با موضوع عمونروز و حاجی فیروز طراحی کند. بر این اساس و با عنایت به نقش هنر مجسمه‌سازی در ارتقای فرهنگ عمومی، از هنرمندان مجسمه‌ساز دعوت می‌شود با ارسال طرح‌های خود و ارسال آثار پیشنهادی خود به این سازمان با رعایت شرایط مندرج در فراخوان در این فراخوان شرکت کنند.

همچنین آخرین مهلت ثبت نام تا 20 دی ماه 1401 می باشد و هنرمندان می توانند با ارسال فرم های دعوت نامه پیوست شده به آدرس hajm.zibasazi@tehran.ir و ارسال عکس ماکت در مهلت تعیین شده، پروژه خود را در قالب مشخص شده ارسال نمایند. با کیفیت مناسب از زوایای مختلف در فرمت JPG با رزولوشن 300 dpi دیدن جزئیات تصاویر در حین ارزیابی مهم است.

به گزارش سایت شهر، لازم به ذکر است؛ داوری آثار ارسالی توسط هیئت داوران مهمان به نمایندگی از سازمان زیباسازی انجام می شود.

انتهای پیام