اجتماعی

اولین تزریق واکسن ایرانی کرونا برای فرزند رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

اولین تزریق واکسن کرونا ایرانی توسط انسان صبح امروز با حضور وزیر بهداشت ، معاون علمی رئیس جمهور ، رئیس ستاد امام خمینی (ره) و تیم تحقیقاتی این واکسن انجام شد.

به گزارش گیلونا ، دکتر سعید نمکی در حاشیه آغاز آزمایش انسانی واکسن کرونا ایرانی گفت: امروز یک روز بسیار امیدوار کننده برای ملت ایران است و روزی است که پس از سالها تلاش و پیگیری توسط همکاران و دانشمندان برجسته کشور در زمینه فناوری بیوتکنولوژی و داروها ، واکسن Covid-19 پس از گذراندن مراحل مختلف ، از جمله مطالعات حیوانات و مدل ها ، و غیره تولید شد و خوشبختانه ما توانستیم اولین تزریق را به انسان انجام دهیم.

وی افزود: این شخصی که برای اولین بار واکسن Covid-19 به وی تزریق شد ، کسی غیر از دختر دکتر مخبر ، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نبود. این پیامی به ملت ایران بود که آنچه را که قرار است به ملت ایران تزریق کنیم ، آن را باور داریم و می پذیریم و اگر عارضه ای پیش آید ، ما و خانواده هایمان برای اولین بار آن را با جان و دل می خریم. ما خون هیچ یک از ما قرمزتر از خون ملت ایران نمی دانیم و زندگی اعضای خانواده خود را عزیزتر از فقیرترین ، سخت کوشی ترین فرد در محروم ترین نقاط این مکان نابینا نمی دانیم.

وی ادامه داد: این اقدام با تکیه بر قدرت و غرور ملی آغاز شد.

ادامه بده