اجتماعی

برنامه‌های آموزش و پرورش برای استقبال از رمضان/ایجاد کانالی در شاد ویژه روزه اولیها

مدیرکل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش مهمترین برنامه ها و اقدامات اداره کل را برای استقبال از ماه مبارک رمضان تشریح کرد.

به گزارش گیلونا ، محمدرضا مسیب زاده با اشاره به ایجاد اردوی مجازی قرآن ، عترت و نماز در سال گذشته با 17 پایگاه و 17 دبیرخانه در 17 استان گفت: هر یک از این پایگاه ها فعالیت های مختلفی در زمینه های مختلف از جمله محافل مطالعه قرآن دارند. ، آموزش عملی. “آنها تعالیم نماز و احکام را دنبال می کنند ، به س religiousالات دینی دانش آموزان ، گفتمان دینی ، مصباح الهدی (امام شناسی) ، انتظار و مهدویت و غیره پاسخ می دهند.

وی با اشاره به اینکه در سال 1400 دو و نیم شعبان داریم ، یکی در ابتدای سال و دیگری در پایان سال ، افزود: در بین دانش آموزان.

مدیرکل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به فعالیت های ماه مبارک رمضان این اداره کل اشاره کرد و گفت: نمازهای ماه مبارک رمضان را با استفاده از دانش آموزان برگزیده رشته قرآن “، همراه با تلاوت و ترجمه ،” تلاوت روزانه یکی از مهمترین برنامه ها با مشارکت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) “و پخش این حرم مطهر از شبکه شاد و همچنین اجرای برنامه “ستارگان قرآنی” برای معرفی دانش آموزانی که کل قرآن را در طول سال تحصیلی حفظ کرده اند اداره کل برای ماه مبارک رمضان است.

وی همچنین تأکید کرد: در اقدامی گرانبها ، مجری برای روزه های اول و آشنایی با قوانین روزه داری و شرایط روزه داری ؛ در بستر شبکه شاد تشکیل شده است تا دانشجویان عزیز روزه های اولی بتوانند از قبل مراسم روزه داری و ماه مبارک رمضان را بدانند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ سرانجام مصیب زاده گفت: “همه 17 تختخواب ما در شبکه شاد در ماه مبارک رمضان بهار و بوی قرآن می بخشد تا مخاطبان ما به ویژه دانشجویان از آن بهره ببرند. معنوی جو این ماه “.

انتهای پیام