اجتماعی

برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری در سالگرد شهادت قاسم سلیمانی

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مجموعه برنامه های فرهنگی این سازمان به مناسبت هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را با عنوان «سردار دلهاها» تشریح کرد. .

به گزارش گیلونا، سید علیرضا فاطمیان پور برنامه های فرهنگی این سازمان به مناسبت هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را «سردار دلها» عنوان کرد و گفت: قهرمان کشوری به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود.

فاطمیان پور در تشریح این تولیدات موسیقایی گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ارکستر سمفونیک «سولداتو» توسط ارکستر سمفونیک امروز چهارشنبه 29 دی ماه 1400 در تالار وحدت اجرا می شود که ملودی این قطعه است. این اثر توسط آرمان مهربان برای گروه کر مرکز موسیقی صدا و سیما سروده شده و شعر آن را علی محمد مودب شاعر معاصر انقلابی سروده است و همچنین دو قطعه موسیقی «مراکه» و «میداندرها» تولید و در فضای مجازی منتشر شده است. با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، وی گفت: ویژه برنامه جایزه هنری «سردار دهلاها» همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دلهاها حاج قاسم سلیمانی سه شنبه ۱۴ دی ماه ۹۲ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. . در این برنامه از هنرمندان و صاحبان آثار شاخص و تاثیرگذار با موضوع حاج قاسم سلیمانی در مراسمی معرفی و با اهدای جوایزی تقدیر می شود.

انتهای پیام/