اجتماعی

برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۱ در شهر آفتاب/جابه‌جایی عوارضی تهران-قم

جلسه شورای ترافیک تهران با حضور شهردار تهران و نماینده دستگاه های متولی حوزه حمل و نقل پایتخت تشکیل شد.

به گزارش گیلونا، هفتاد و سومین جلسه شورای ترافیک شهر تهران عصر امروز (چهارشنبه 24 فروردین 1401) با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و نماینده دستگاه های متولی حوزه حمل و نقل پایتخت برگزار شد.

بحث و تبادل نظر در مورد برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در سال 1401 اولین دستور جلسه شورای ترافیک شهر تهران بود که در آن نمایندگان وزارت کشور، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، شورای اسلامی شهر تهران و شورای شهر تهران در آن حضور داشتند. نظر استانداری در خصوص واگذاری نمایشگاه ها به شهر آفتاب در نهایت با موافقت شهردار تهران و اعضای جلسه، برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال جاری در مجموعه نمایشگاهی شهر به تصویب رسید. آفتاب.

بررسی امکان سنجی تردد بزرگراه ها در جاده تهران – قم دومین دستور کار شورای ترافیک شهر تهران بود که در آن اعضای جلسه از جمله نماینده راهداری به بیان مسائل و دغدغه های خود در این خصوص پرداختند و در نهایت با تاکید بر شهردار تهران و ایجاد نماد در مبادی ورودی پایتخت، انتقال عوارض تهران – قم با موافقت اعضای شورای عالی ترافیک تصویب شد.

سومین دستور کار هفتاد و سومین جلسه شورای ترافیک شهر تهران بررسی تغییرات اعمال شده در جدول های اجرایی محدوده های ترافیکی شهر تهران بود. جدول زمانبندی اجرای طرح ترافیک تهران مانند گذشته از ساعت 6:30 الی 17 بدون تغییر باقی ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران که به ارائه گزارش وضعیت ایمنی و آمار تصادفات رانندگی تهران در سال گذشته می پردازد، در خصوص نحوه اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت ها در شهر تهران و بررسی مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک در شهر تهران به بحث و تبادل نظر پرداخته است. و ارائه راهکارها اجرای حکم یکی دیگر از موارد در دستور کار شورای قاچاق استان تهران بود که برخی از آن ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/