اجتماعی

تسهیلات متروی تهران به شرکت کنندگان مراسم شیرخوارگان حسینی

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: به منظور سهولت در حمل و نقل حاضران در مراسم شیرخوارگان حسینی به مصلی امام خمینی (ره)، شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه جمعه 23 مرداد 1401 دارای خدمات رسانی می باشد. تحویل ویژه

به گزارش گیلونا، احسان حامد مقدم ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش، افزود: با توجه به برگزاری همایش طفلان حسینی در مصلی امام خمینی (ره) خدمات رفاهی شهروندان و شرکت کنندگان در این مراسم از ساعت 6 صبح در تمامی خطوط 1، 2، 3، 4، 5، 6 و 7 انجام می شود و از شهروندان به امام خمینی (ره) و نماز شهید بهشتی دعوت می شود. ایستگاه های شرکت در این مراسم در خطوط یک و سه مترو واقع شده است.

وی تصریح کرد: برای رفاه حال شهروندان و شرکت کنندگان در این مراسم فاصله قطار از صبح زود تا ساعت 10:30 در خط یک از 7 به 5 دقیقه و در خط سه از 10 به 6 دقیقه کاهش می یابد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مقدم خاطرنشان کرد: در صورت نیاز قطارهای ویژه برای تسهیل در تردد مسافران اعزام می شود.

انتهای پیام