اجتماعی

تمدید مهلت ثبت‌نام خبرنگاران برای دریافت واکسن کرونا

اداره کل مطبوعات و آژانس های اطلاعات داخلی با صدور بیانیه ای از تمدید دوره ثبت نام برای واکسیناسیون روزنامه نگاران از یکشنبه 11 ژوئیه تا پایان جمعه 16 ژوئیه 1400 خبر داد و امکان ارزیابی و طبقه بندی سایت های خبری را بدون امتیاز برای دریافت هزینه واکسیناسیون.

به گزارش گیلونا ، در اطلاعیه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های ملی آمده است:

“به درخواست تعدادی از گردانندگان سایتهای خبری غیرمجاز برای دریافت سهمیه واکسن تاج ، با کمک مطبوعات و نماینده مجلس ، رتبه بندی و رتبه بندی سایتهای خبری طبقه بندی نشده امکان پذیر شد. این آژانسهای مطبوعاتی تا پایان روز شنبه 10 جولای 1400 برای پر کردن و ارسال فرم خوداظهاری.

بنابراین ، مدیران مسئول متقاضی رتبه بندی باید فایل اکسل پیوست شده را از اینجا بارگیری کرده و پس از اتمام برنامه رتبه بندی ، آن را از طریق ایمیل به rotbehbandi4@gmail.com ارسال کنند.

در پایان دوره اولیه ثبت نام ، در پایان روز سه شنبه 6 ژوئیه ، سیستم مسدود می شود ، اما دوباره از یکشنبه 11 ژوئیه دسترسی به ثبت مشخصات روزنامه نگاران در صفحه رسانه اختصاصی در تصویر کامل سیستم چندرسانه ای کشور.

طبق روال رتبه بندی سایت خبری ، شرکت کنندگان باید اسناد و مدارک مربوط به هر بخش را در پرونده ثبت کنند تا نمره آن بخش ارزیابی و برای آنها ثبت شود.

“علاوه بر این ، آن دسته از رسانه های واجد شرایط که تا پایان روز سه شنبه 6 جولای موفق به ثبت نام نشده اند ، یکشنبه 11 جولای فرصت دارند دوباره ثبت نام کنند.”

انتهای پیام