اجتماعی

تهران در آستانه نیمه شعبان نورانی می‌شود/ نصب بیش از ۲۰۰ المان حجمی و نوری در سطح شهر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای طرح جهانی جشن نیمه شعبان خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت میلاد حضرت ولی عصر (عج) برای همه ما شیعیان، تهران با بیش از 200 جلد حجمی و المان های نورانی. و اقدامات مختلف خیابان های مختلف به استقبال این مهمانی بزرگ می روند.

به گزارش گیلونا، رضا صیادی از نصب بالغ بر 200 المنت حجمی و نوری در شهر تهران به مناسبت ولادت حضرت ولی عصر (عج) خبر داد و اظهار کرد: الف) بیش از 200 المنت حجمی و نوری نصب شده است. در شهر

وی افزود: تهران در آستانه این عید بزرگ و باشکوه، در نقاط مختلف شهر با المان های حجمی و نورانی مزین می شود و غرق نور می شود. تمام تلاش ما این است که علاوه بر زیباسازی شهر، با فضایی شاد و دلنشین به استقبال این جشن بزرگ و ارزشمند حرکت کنیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: المان های حجمی در این دوره با قبل متفاوت است به طوری که همه آنها در روز به صورت جلوه حجمی قابل مشاهده هستند و در شب می درخشند.

صیادی از نصب طاق نصرت در میدان ولیعصر (عج) خبر داد و گفت: با توجه به تقارن نام میدان ولیعصر (عج) با نام موعود دوازدهم ما شیعیان، 10 طاق نصرت و نور در میدان ولیعصر نصب می شود و سقف آن نیز نصب می شود. میدان با نور تزئین خواهد شد.» تبدیل می شود. در نتیجه اقدامات انجام شده، عنصر سبکی به شکل گل نرگس نیز در این منطقه اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر اجرای این المان های حجمی و سبک در اکثر میادین مهم شهر انجام شده و کار نصب و اجرا در سایر بخش ها نیز ادامه دارد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان محوطه سازی شهر تهران، وی گفت: هم اکنون کار نصب المان های حجمی و سبک در میدان ولیعصر، انقلاب، ونک، هفت تیر، بهارستان، امام خمینی، تجریش، نبوت و شهدا به اتمام رسیده و همه کارها نصب شده است اما در سایر نقاط و میادین شهر کار همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام