اجتماعی

تهران ظرفیت پذیرش مهاجران جدید را ندارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه تهران ظرفیت پذیرش مهاجران جدید را ندارد، گفت: متاسفانه ورود مهاجران جدید به تهران ادامه دارد.

به گزارش گیلونا، عبدالرضا چراغعلی در نشست بررسی مشکلات ترافیکی شهر تهران گفت: با توجه به شرایط و مطالعاتی که بر روی تمامی شاخص های حوزه مهندسی، شهرسازی و ترافیک تهران انجام شده، این شهر دیگر ندارد. ظرفیت. “

وی افزود: متأسفانه همچنان شاهد جریان مهاجرت به تهران هستیم و آمارها نشان می دهد که این افزایش در دو سال اخیر افزایش یافته و باید جانمایی های جدیدی انجام دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: ورود بی رویه خودروها به استان باعث ترافیک زیاد و افزایش آلودگی هوا شده است; علاوه بر این، سازمان ها و ادارات باید برنامه ریزی های لازم را برای بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل خود انجام دهند.

چراغعلی سپس گفت: برخی سازمان ها و ادارات در گذشته سرویس حمل و نقل عمومی برای کارکنان خود داشتند که به دلیل فرسودگی این خودروها دیگر از آن استفاده نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان باید برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نیز تلاش کنند، ادامه داد: سفرها به مرکز استان افزایش یافته در حالی که در گذشته ورودی های زیادی از شرق و غرب استان وجود داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از ستاد فرماندهی انتظامی استان تهران خواست تا به ساعات ترافیکی قبلی بازگردد و گفت: همچنین از شهرداری می خواهیم تمهیدات لازم را در این زمینه فراهم کند. ضمن اینکه ساماندهی پارک های حاشیه ای نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/