اجتماعی

تولید برق توسط مددجویان کمیته امداد

مدیرکل راهنمایی شغلی کمیته امداد با اشاره به راه اندازی 2100 نیروگاه خورشیدی برای مشتریان کمیته نجات گفت: سالانه تقریباً 18 میلیون کیلووات برق توسط نیروگاه های خورشیدی مشتریان تولید و وارد شبکه می شود.

به گزارش گیلونا ، علیرضا رمضانی گفت: 2100 نیروگاه 5 کیلوواتی تاکنون به عنوان بخشی از پروژه “برکت آفتاب” برای مشتریان نصب شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط مختلف آب و هوایی در کشور ، تاکنون 25 استان دارای سطح آفتاب زیاد مجوز بهره برداری از این نیروگاه ها را دریافت کرده اند و 1100 نیروگاه خورشیدی در این استان ها برای خانواده های تحت حمایت در حال اجرا است.

مدیرکل کمیته کمک های کمیته امداد و نجات تأکید کرد: این نیروگاه های خورشیدی با اتصال به شبکه برق ملی ، بخشی از بار مصرفی کشور را پوشش می دهند که در شرایط کمبود تولید و فشار بر شبکه توزیع ، جبران می شود کمبود برق

رمضانی با بیان اینکه هر واحد پنج کیلوواتی به طور متغیر 8500 تا 9000 کیلووات ساعت برق تولید می کند ، افزود: “با ظرفیت فعلی ، مشتریان کمیته امداد سالانه 18 میلیون کیلووات ساعت برق تولید می کنند که از واحدها مورد بهره برداری قرار می گیرد.” جدید ، این میزان نیز افزایش می یابد.

وی از قرارداد خرید برق برای مشتریان با وزارت نیرو خبر داد و اظهار داشت: به منظور اجرای پروژه برکت آفتاب ، طی توافق نامه خرید تضمینی ، برق تولید شده توسط این ژنراتورها توسط وزارت نیرو در یک نرخ مشخص شده برای 20 سال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، وی ثبات درآمد مشتری را یک مزیت نسبی نیروگاه های خورشیدی دانست و گفت: در بحران اپیدمی روکونا ، جایی که مشاغل و درآمد بسیاری از چالش ها توجیه می شد ، نیروگاه های انرژی خورشیدی مشتریان مشاهده کرده اند کوچکترین نوسان.

انتهای پیام