اجتماعی

حذف مراجعه فرزندان اناث مستمری بگیران تامین اجتماعی با ثبت هوشمند خاتمه کفالت

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ ، حذف معوقات دختران بازنشسته را از دیگر خدمات در طرح 3070 عنوان کرد و گفت: سیستم خدمات رسانی از راه دور است.

به گزارش گیلونا ، حسین امیری گنجه در بازدید از شعبه 7 تامین اجتماعی گفت: شعبه 7 بزرگترین شعبه تحت پوشش بازنشستگان و بازنشستگان در ایران است. از جمعیت 3.3 میلیون مستمری بگیر و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی ، بیش از 352 هزار نفر بیمه شده اصلی تحت حمایت اداره کل غرب هستند.

وی افزود: شعبه 7 غرب تهران بزرگ با 46 هزار و 250 بازنشسته و بازمانده بزرگترین شعبه ایران است که باید با توجه ویژه به حداقل برسد.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ ، در مقایسه آماری تعداد بازنشستگان و بازنشستگان تحت پوشش این شعبه نسبت به استانهای دیگر ، گفت: بویراحمد از نظر بازنشستگان بزرگتر و حتی دو برابر برخی استانها است. و جمعیت بازمانده تحت پوشش این شاخه

امیری گنجه فضای فیزیکی نامناسب برخی شعب را از دغدغه های اداره کل دانست و افزود: بسیاری از شعب در غرب تهران بزرگ از کمبود فضای فیزیکی رنج می برند ، بنابراین ما از مردم و کارکنان شرمنده هستیم و تلاش برای تغییر رویه. ” برای به حداقل رساندن مشکلات جامعه عمومی.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح 3070 گفت: در گذشته بازنشستگان و مستمری بگیران برای استعلام وضعیت دریافت حقوق بازنشستگی به شعب مراجعه می کردند ، تامین اجتماعی می تواند رسید و سپس هر کجا که می خواهند رمزگذاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: با گذشت بیش از هفت ماه از اجرای این طرح و ارائه خدمات حضوری ، هنوز بسیاری از بازنشستگان برای دریافت استعلام به شعبه مراجعه کرده و آرزو می کنند که درخواست های خود را به روش سنتی برآورده کنند. امیدواریم با توسعه طرح 3070 شاهد تغییر رفتار این عزیزان باشیم.

وی به بازنشستگان و بازنشستگان توصیه کرد که به دلیل شرایط خاص شیوع ویروس کرونا ، از طریق سیستم غیبت سازمان تامین اجتماعی اقدام کنند.

امیری گنجه حذف تعویق دختران بازنشستگان را از دیگر خدمات برنامه 3070 عنوان کرد و افزود: حذف دختران بازنشستگان با ثبت هوشمند خاتمه حمایت از راه دور از دیگر خدمات سازمان تامین اجتماعی است. و از طریق سیستم خدمات غیبت

وی خاطرنشان کرد: روش بهره مندی از این طرح این است که ثبت هوشمند خروج از سرپرستی فرزندان (دختران) بازنشستگان براساس اطلاعات دریافتی از اداره ثبت است که مشمولان این سرویس در سراسر کشور بیشتر هستند. بیش از یک میلیون و 200 هزار مستمری بگیر. .

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به افزایش غیرمتعارف هزینه های ارتز برای بازنشستگان و بازنشستگان طی دو سال گذشته ، گفت: خود قرارداد.

به گزارش روابط عمومی غرب تهران ، وی خاطرنشان کرد: هزینه پروتز و لیوان عینک طبی 10 برابر ، چشم مصنوعی 11 برابر ، گردنبند طبی 11 بار ، واکر 5 بار و حنجره مصنوعی 16 برابر افزایش یافت.

انتهای پیام