اجتماعی

خزعلی: روزهای سختی را در دو ماهه مسئولیتم گذرانده‌ام

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به خانواده های خوانده گفت: امیدواریم بتوانیم در جهت تسهیل و توسعه این امر گام برداریم. هیچ حمایتی مهمتر از این نیست که این کودکان را مانند فرزندان خودمان به خانواده بیاوریم و آنها را شناسایی کنیم.

به گزارش گیلونا، انسیه خزعلی در جلسه تجلیل از برخی خانواده های فرزندخوانده گفت: شاید بسیاری از روزهایی که این دو ماه را بر عهده گرفتم و بر من گذشت بسیار سخت بوده است. دردها و رنج ها را دیده ام. من مشکلاتی را در زندان دیده ام. من مشکلاتی را در میان زنان سرپرست خانوار دیده ام. زن و مردی که در زندان بودند و فرزندانشان آواره شدند. اینها تلخی هایی است که وقتی انسان نتواند از آنها خلاص شود مدام با آنها زندگی می کند و فکر اینکه چه کاری می توان کرد رها نمی شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در گفت و گو با خانواده های کودکان حاضر در جلسه گفت: شاید یکی از زیباترین کارهایی که انجام دادید این بود که برخی از این کودکان را سرپوش گذاشتید. پوشش با سازه به تنهایی کافی نیست. برای انتخاب چنین مسیری در زندگی به شما تبریک می گویم.

وی همچنین با تبریک به والدینی که از بین این کودکان کودکان دارای معلولیت را انتخاب کرده اند افزود: گاهی برخی از این بیماری ها و معلولیت ها آنقدر برای والدین اصلی مشکلات و سختی ها ایجاد می کند که توان و قدرت را از آنها سلب می کند. با عزت و عظمت و با عهد و پیمانی که با خدا بستید آنها را شفا دادید و حمایت کردید و قطعاً ثواب آن چند برابر شد.

خزعلی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای تسهیل و توسعه این امر گام برداریم. هیچ حمایتی مهمتر از این نیست که این کودکان را مانند فرزندان خودمان به خانواده بیاوریم و آنها را شناسایی کنیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ممکن است بسیاری از آنها مشکل مالی نداشته باشند یا مشکلات مالی آنها راحتتر حل شود، اما مشکلات هویتی آنها و اینکه احساس می کنند پناهگاه، اعتیاد و اعتیاد دارند. برای آنها بسیار مهم است.” .

خزعلی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: ما به عنوان یک کار نمادین و با نگاه به ذائقه خانواده سعی می کنیم خانواده های دیگر نیز این طعم را بچشند.

وی گفت: از شما می خواهم راه های گسترش فرزندخواندگی و مشکلات و لذت های این راه را بفرمایید، هرچند که نمی توانیم لذت های معنوی را بیان کنیم، اما امیدواریم بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/