اجتماعی

دستورالعمل استعلام غیرحضوری ارتباط بیمه‌ای تأمین اجتماعی ابلاغ شد

به منظور بهبود و بهبود مستمر نحوه ارائه خدمات حضوری ، می توان از طریق پورتال خدمات شخصی م securityسسه تأمین اجتماعی از سازمانهای خارجی در مورد بررسی وضعیت بیمه افراد (بیمه شده و بازنشسته) سال کرد .

به گزارش گیلونا و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی ، به منظور بهبود و بهبود مستمر نحوه ارائه خدمات حضوری ، امکان مراجعه به سازمان های خارجی از جمله مراجع قضایی و شبه قضایی ، وجوه وجود دارد. سازمانهای بیمه ، پشتیبانی و امداد و نجات و … در مورد وضعیت بیمه افراد (بیمه شده و بازنشسته) از طریق درگاه خدمات از راه دور سازمان به آدرس https://eservices.tamin.ir/view/ # / اصلی در اینترنت طراحی شده و آماده استفاده است و علاوه بر این ، این امکان برای افراد وجود دارد که خود را در مورد این وضعیت آگاه کنند و نتیجه را به مقامات خارجی مورد نظر ارائه دهند.

بررسی سازمانهای خارجی

به منظور پاسخگویی به م institutionsسسات ، سازمانها و م institutionsسساتی که قبلاً به سیستم مطالبات بیمه ای م securityسسه تأمین اجتماعی دسترسی داشته اند ، اطلاعات کاربری مخاطبین مورد نظر از سیستم حساب مخاطب به سیستم (account.tamin) منتقل می شود. ir)

پس از انتقال کامل اطلاعات کاربر ، سیستم درخواست ارتباطات بیمه (isinsured.tamin.ir) غیرفعال شده و از دسترس کاربران متضرر خارج شده و هرگونه س inquال در مورد وضعیت بیمه فقط از طریق خدمات از راه دور سازمان در (eservices.tamin.ir) خواهد بود.

م institutionsسسات و سازمانهای مربوطه می توانند از طریق یک پنل ویژه برای ارگانهای دولتی و سوالات رسمی در سیستم خدمات عدم حضور سازمان ، از این خدمات استفاده کنند ، سپس پس از اعلام نیازهای آژانس درخواست کننده ، بررسی می شود و در صورت تصویب تفاهم نامه دسترسی لازم فراهم خواهد شد. شد.

تفاهم نامه هایی که قبلاً با سایر آژانس ها منعقد شده بود ، همچنان معتبر بوده و مبنای درخواست مراجع ذی صلاح از طریق درگاه خدمات غیبت خواهد بود.

با راه اندازی سرویس استعلام ارتباطات بیمه نامه نگاری از منابع خارجی و مشاوره حضوری در مورد وضعیت بیمه بی ربط است و واحدهای سازمان ملزم به انجام این کار نخواهند بود.

تحقیق از افراد واقعی

افرادی (شامل بیمه شدگان و بازنشستگان ، ذینفعان اصلی و فرعی ، افراد بدون اتصال به سازمان و غیره) که در صورت لزوم و به منظور ارائه گواهی وضعیت بیمه خود به مقامات L ، در صورت غیبت سازمان حساب فعال دارند. سازمان خارجی و دستگاه های مورد نظر می توانند مستقیماً از طریق درگاه فوق الذکر درخواست دهند.

افراد می توانند پاسخ به درخواست (سند یا گواهی درخواست) را به صندوق پستی شخصی خود منتقل کرده و رمز عبور استفاده از این سند را به صورت الکترونیکی از طریق درگاه کمک حضوری دریافت کنند.

مقامات خارجی با استفاده از رمز عبور ارائه شده توسط اشخاص حقیقی (بیمه شده) می توانند سند وضعیت بیمه را از قسمت درخواست سند در پانل آژانس دولتی و مرجع رسمی درخواست سیستم خدمات غایب از سازمان و با استفاده از رمز عبور ارائه شده توسط درخواست كننده دريافت و فعاليت كنيد.

انتهای پیام