اجتماعی

زائران برای بازگشت به کشور عجله نکنند/تداوم ارائه خدمات موکب‌های ایرانی بعد از اتمام روز اربعین

مدیر اجرایی ستاد اربعین حسینی اعلام کرد: زائران ایرانی سه تا چهار روز پس از اتمام اربعین حسینی به خدمات رسانی به زائران ادامه می دهند.

به گزارش گیلونا ، امید کوثری فر گفت در ابتدا قرار بود از شش فرودگاه این کشور پروازهایی به عراق انجام شود تا زائران اربعین حسینی منتقل شوند ؛ اما با توجه به افزایش متقاضیان سفر در سایر فرودگاه های کشور که امکان پرواز وجود داشت ، امکان پرواز به عراق وجود داشت ، وی گفت: به عنوان مثال ، پرواز کرمان به عراق در ابتدا برنامه ریزی نشده بود ، اما این امکان و یا در برخی از استانهای شمالی مانند گیلان ، مازندران و گلستان عرضه شد.

وی همچنین با بیان اینکه بر اساس آخرین مشاهدات انجام شده در خطوط هوایی معرفی شده و مشخص شده ، قیمت بلیط هواپیما نجف بر اساس قیمت مصوب فروخته شده و هیچگونه تخلفی از سوی این ایرلاین ها ثبت نشده است ، افزود: “لازم به ذکر است که فرودگاه نجف یک فرودگاه خصوصی است و اجازه پروازهای متعدد را نمی دهد.

کوثری فر از زائران اربعین حسینی خواست زمان بازگشت خود را در زمان اوج سفر انتخاب نکنند ، زیرا این امر باعث ایجاد مشکلاتی از جمله کمبود پروازها شده است.

حسینی ، مدیر اجرایی ستاد اربعین در سخنانی در یک برنامه رادیویی گفت: زائران می توانند چند روز پس از پایان اربعین به کشور بازگردند و در این زمینه با عجله به کشور باز نگردند. چند روز پس از پایان اربعین

انتهای پیام