اجتماعی

سارق حرفه‌ای خودرو در گیشا دستگیر شد

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای در محله گیشا خبر داد.

به گزارش گیلونا، سرهنگ حسین مافی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران کلانتری کوی نصر در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در حال گشت‌زنی در محدوده محله گیشا بودند که راکب و ترک نشین یک موتور سیکلت را که در حال باز کردن یک دستگاه ۲۰۶ بودند، مشاهده کرده و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند. سارقان نیز به محض دیدن ماموران به سرعت سوار بر موتورسیکلت شده و  به طرز خطرناکی از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و متهمان آغاز شد، گفت: بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه توسط ماموران صادر و طرح مهار اجرا شد. متهمان اما بدون توجه به فرمان ایست پلیس به فرار خود ادامه دادند که در همین راستا نیز ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی کرده و سرانجام موتورسیکلت متهمان را متوقف کردند.

مافی با بیان اینکه ترک نشین موتورسیکلت دستگیر و همدست دیگرش از محل متواری شد، گفت: متهم دستگیر شده به مقر انتظامی منتقل و در جریان تحقیقات مشخص شد که این فرد و همدستش جزو سارقان سابقه‌دار خودرو هستند. همچنین هویت متهم فراری نیز مورد شناسایی قرار گرفت و اقدامات برای دستگیری او آغاز شده است.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران برزگ با بیان اینکه تحقیقات از متهم دستگیر شده ادامه دارد، گفت: لازم است که مردم با رعایت هشدارهای پلیسی و نکات ایمنی در خودروهای خود، از پارک خودرو در محل های تاریک و خلوت نیز خودداری کنند.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.