اجتماعی

سفر به ۹۱ درصد شهرهای کشور آزاد است اما، سفر نروید

رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد که سفر در 91 درصد شهرهای کشور رایگان است.

به گزارش گیلونا ، سردار سید کمال هادیان فر در همایش پیشگامان فرهنگ ترافیک که امروز پیش از ظهر در شهر آزمون برگزار شد ، با اشاره به کاهش تصادفات و فوتی ها در سال های 1998 و 1999 ، گفت: “یکی از بسیار خوب و موثر در ترویج فرهنگ آموزش رانندگی “. و قربانیان تصادفات ، بحث در مورد استفاده از دستیاران ، بازرسان نامرئی و تعامل عالی وزارت آموزش و پرورش با پلیس راهور ، این همکاری منجر به کاهش قابل توجه تخلفات و تصادفات شده است.

رئیس پلیس راهور افزود: امروز تعداد تلفات تصادفات به 15000 نفر کاهش یافته و قسمت عمده این کاهش مربوط به دستیاران است که در سال های گذشته به پلیس کمک کرده اند و اکنون راننده هستند ، به این معنی که آموزش تاثیر گذار. “

وی افزود: اگر شخصی در اتومبیل کمربند ایمنی ببندد ، در صورت تصادف تا 80٪ از زندگی وی نجات می یابد. امروز ما 35 میلیون وسیله نقلیه و 44 میلیون راننده در کشور داریم. ممکن است

هادیان فر با بیان اینکه استفاده صحیح از وسایل نقلیه و تصادفات مهم است ، افزود: تأثیر کرونا در کاهش تعداد فوتی ها و جراحات تصادفات جاده ای در سال جاری فقط 30 درصد بوده است.

هادیان فر همچنین وضعیت سفر نوروزی را تأیید کرد: طبق مصوبات ستاد تاج ملی ، سفر در 91٪ شهرهای کشور رایگان است ، فقط 40 شهر دارای وضعیت قرمز و نارنجی و محدودیت سفر هستند ، اما توصیه می کنیم سفر نکنید.

فرمانده پلیس راهور گفت: 82 درصد از تصادفات منجر به فوت به چهار عامل سرعت ، سبقت غیرمستقیم ، خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو منجر شده است.

انتهای پیام