اجتماعی

صدور احکام افزایش حقوق و مزایای کارمندان ثابت رسمی شهرداری تهران

مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری تهران از آغاز فرآیند صدور احکام افزایش حقوق و مقرری کارکنان ثابت بر اساس ضریب ابلاغی امسال خبر داد.

به گزارش گیلونا، رضا گرمی در این خصوص اظهار داشت: بر اساس تصویب نامه هیات وزیران در خصوص اصلاح ضریب ریالی مقیاس حقوق در سال 1401 و لایحه قانونی حداقل و حداکثر حقوق کارکنان شاغل نیز طبق بخشنامه سازمان اداری و کاری کشور، صدور احکام ثابت پرسنل رسمی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل سرمایه انسانی در ادامه افزود: در ابتدا بازنگری اولیه، طراحی مقیاس حقوق پایه بر اساس ضریب ابلاغی سال جاری انجام شد و هماهنگی های لازم با سازمان انجام شد. فناوری اطلاعات.

تصریح می کند: پس از تایید هیات مرکزی گزینش و ارائه رتبه بندی نهایی سازمان بسیج، درج نمرات ارزشیابی، ضرایب بسیج سالانه و همچنین ضرایب فوق العاده کار ارزیابی سالانه بر اساس بالاترین امتیازات. و سهمیه تخصیص هر واحد در آرشیو کامل سامانه منابع انسانی کلیه کارکنان شاغل.

قهرمانی با اشاره به آغاز فرآیند ایجاد احکام افزایش دستمزد و مزایا گروهی در نظام جهانی منابع انسانی طی روزهای اخیر گفت: در راستای اعتبارسنجی و کنترل اعمال صحیح موارد قانونی در استخدام احکام. ، در سامانه فوق سفارشات با فرمول های جدید تست شدند و تا پایان هفته کلیه سفارشات جهت تایید و امضای نهایی وارد چرخه کاغذ می شوند.

وی در پایان از دغدغه شهردار تهران و معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شهرداری در خصوص احیای حقوق همکاران رسمی ثابت گفت: اقداماتی در این زمینه انجام شده و در حال پیگیری هستیم و انشالله مایلیم در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی باشیم. .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، گزارش تحلیلی تاثیر افزایش احکام کار کارکنان ثابت در پایان فرآیند صدور حکم اعلام می شود.

انتهای پیام