اجتماعی

طرح ترافیک لغو شود – گیلونا

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل شیوع تاج گذاری در کشور ، طرح قاچاق کالا در تهران باید لغو شود و آزمون پذیرش ملی حداقل برای دو ماه به تعویق بیفتد.

همایون صحیح یاهو در مصاحبه با گیلونا اظهار داشت: با توجه به وضعیت فعلی کرونا ، ایجاد یک طرح ترافیک در تهران ربطی ندارد. درست است که با حذف طرح ترافیک ، خیابان ها شلوغ می شوند ، مصرف بنزین افزایش می یابد و آلودگی نیز افزایش می یابد ، اما برای حفظ سلامت مردم و کاهش تاج ، باید طرح ترافیک لغو شود. به خصوص در شرایط فعلی که استفاده از ماسک ها الزامی است و مردم به آن روی آورده اند.

وی همچنین درباره برگزاری آزمون ورودی گفت: “نظرات مختلفی در این باره وجود دارد.” وزارت بهداشت با امتحان ورودی موافق نیست و معتقد است که باید حداقل برای دو یا سه ماه به تعویق بیفتد. از طرف دیگر ، وی می گوید اگر امتحان ورودی به مدت یک سال به تأخیر بیفتد ، مشخص نیست که وی به وضعیت آموزش عالی می رسد. همان جوانب مثبت و منفی را می توان در بین داوطلبان آزمون ورودی مشاهده کرد. من همچنین معتقدم که آزمون ورودی باید حداقل برای دو ماه به تعویق بیفتد.

این نماینده مجلس در پایان گفت: “به غیر از لزوم توافق نامه هایی از این نوع ، نهادهای خصوصی و دولتی باید از برگزاری همایش ها و جلسات اجتناب کنند تا شیوع تاج در کشور کاهش یابد.”

انتهای پیام