اجتماعی

ظرف یکماه آینده خبرهای خوبی درباره واکسن ایرانی کرونا به مردم می دهیم

ستاد اجرایی فرمان امام امام گفت که طی ماه آینده مردم اخبار خوب و امیدوار کننده ای در مورد واکسن خواهند شنید: “افتخار جمهوری اسلامی این است که علاوه بر خود کشور ، کل منطقه واکسینه می شود. امیدواریم بعد از بهار 1400 نسبت به شرایط فعلی در کشور آرامش داشته باشیم.

به گزارش گیلونا ، محمد مخبر در مراسم افتتاح بیمارستان سیار 99 تختخوابی احسان ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مرحله پنجم همدلی و تمرین احسان که در چهل سالن مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد ، با بیان اینکه من هستم در آخر از دو چیز بسیار نگران بود و دوم اینکه ، او گفت که من نباید به جوانان فرصت می دادم و آنها نمی توانستند.

وی افزود: “در طول وقایع دفاع مقدس ، سختی ها و فداکاری هایی رخ داده است که ما حتی نمی توانستیم قسمت کوچکی از آنها را بازتاب دهیم”. ما در دوران کرونا نیز همین مشکل را داریم. جایی که یک پرستار نمی تواند چند ماه نوزادان خود را ببیند و سپس به شهادت برسد. ما مشتاقانه منتظر تأمل در این موضوعات هستیم. این رهبران مراقبت های بهداشتی بخشی از تاریخ ارزشمند ما هستند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به اقدامات جهادی جوانان در ستاد اجرایی گفت: طی 12 سال گذشته من یك مدیر نداشته ام كه ​​یك بار مراجعه كند و در مورد حقوق خود صحبت كند یا اینکه شغل تحت عنوان نگرانی های شخصی “.

افتتاح تخصصی ترین مرکز درمان سرطان در ماه های آینده

افشاگر افزود: سلامتی یکی از مهمترین نگرانی های مردم است. با مشارکت وزارت بهداشت ، در سالهای اخیر ، بستر خدمات ستادی در بخش بهداشت در دسترس است که در دوره کرونا به اوج خود رسیده است. 250 تا 260 مرکز درمانی افتتاح شده است و ما در ماه های آینده تخصصی ترین مرکز درمان سرطان را راه اندازی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه طی یک ماه آینده مردم اخبار خوب و امیدوار کننده ای در مورد واکسن خواهند شنید گفت: افتخار جمهوری اسلامی تهیه واکسن برای کل منطقه و همچنین خود کشور است. امیدواریم بعد از بهار 1400 نسبت به شرایط فعلی در کشور آرامش داشته باشیم.

انتهای پیام