اجتماعی

قاچاق چسب لو رفت/ کشف ۸۵ هزار عدد موادمحترقه

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از کشف ۸۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در عملیات مشترک با پلیس استان البرز خبر داد.

به گزارش گیلونا، سرهنگ منصور خدایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با اخبار و اطلاعات به دست آمده مبنی بر انتقال مقادیر زیادی مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان فردیس، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت و آنان با انجام تحقیقات اولیه از صحت و سقم خبر مطلع شدند.  

وی با بیان اینکه تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی در عملیاتی مشترک با پلیس استان البرز نسبت به شناسایی محل فعالیت متهم اقدام کردند، با هماهنگی قضائی ماموران به محل حضور این فرد رفته و او را در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی صورت گرفته از منزل متهم، ۸۵ هزار و ۲۰۰ عدد مواد محترقه کشف و ضبط شد.

به گفته خدایی برای متهم دستگیر شده نیز پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از همچنین از کشف ۸۰ هزار عدد چسب صنعتی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت:‌ درپی دریافت اخبار از منابع خبری مبنی بر نگهداری چسب صنعتی قاچاق در صفادشت ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفت و آنان پس از انجام بررسی های لازم و اطمینان از صحت و سقم موضوع، با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و انبار فوق را مورد بررسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از انبار مورد نظر، حدود۸۰ هزار عدد چسب صنعتی قاچاق به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیارد ریال کشف شد، گفت:‌در این خصوص پرونده‌ای نیز تشکیل و متهم به همراه کالای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام