اجتماعی

نخستین مرکز اطعام و احسان حسینی در تهران راه‌اندازی شد

همزمان با اولین روز محرم ، اولین مرکز تغذیه و احسان حسینی برای اجرای طرح تغذیه و احسان حسینی تأسیس شد.

به گزارش گیلونا ، امروز سه شنبه 19 مردادماه مصادف با اولین روز محرم ، اولین آشپزخانه تغذیه شد و احسان حسینی با حضور سید ابوالفضل پرپانچی ، مدیر کل کمیته امداد استان تهران ، عبدالله یاوری حضور یافت. ، فرمانده کمیته مقاومت بسیج و سایر رهبران ، مقامات و خیریه ها در حرم مطهر امام زاده صالح ابن زین العابدین (ع) در منطقه فرحزاد ، منطقه دو تهران برگزار شد.

سید ابوالفضل پرپانچی ، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در مراسم افتتاحیه آشپزخانه اطام و احسان حسینی اظهار داشت: موسسات ، گروه های جهادی و مراکز خیریه.

وی افزود: به منظور ترویج فرهنگ نیکی و خیرخواهی و کمک به مردم و گره گشایی از کار مردم توسط مردم ، طرح تغذیه و احسان حسینی در ماه های محرم و صفر اجرا می شود.

پرپانچی با بیان اینکه اطعام نیازمندان در ماه های محرم و صفر در قالب طرح غذایی حسینی صورت می گیرد ، گفت: این طرح در قالب تهیه و توزیع غذای گرم با همکاری خیران ، خیریه ها ، جهادگران انجام می شود. گروه ها ، مساجد و غیره

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بر اجرای طرح احسان حسینی تاکید کرد و افزود: این طرح با هدف توزیع معیشت بین نیازمندان در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، وی بر توزیع بسته های درمانی تاکید کرد و گفت: انتظار داریم این اقدام با همکاری گروه های جهادی اجرایی شود.

پرپنچی با بیان اینکه در حال حاضر 860 مرکز خیریه در استان تهران وجود دارد ، افزود: امیدواریم با همکاری مراکز خیریه خدمات خوبی به نیازمندان ارائه شود.

ارزش یادآوری دارد ؛ خیرین می توانند از روشهای زیر برای کمک به اجرای طرح های تغذیه و احسان حسینی استفاده کنند.

– شماره کد فرمان # 10218877 *

– 7355 021 را شماره گیری کرده و شماره 14 را وارد کنید

– با شماره کارت 60379970000002008 در صندوق امداد قرض الحسنه استان

– برنامه بنی خیر banikheir.ir

انتهای پیام