اجتماعی

هزینه‌های تأمین اجتماعی برای ارائه خدمات نسبت به پارسال ۲ برابر شد

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: به طور متوسط ​​ماهانه 21 تریلیون تومان برای ارائه خدمات تأمین اجتماعی به بازنشستگان ، بیمه شدگان و جامعه هدف هزینه می شود.

به گزارش گیلونا ، دکتر علی جهانی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی جلسه اتحادیه صنعت برق ایران به منظور حمایت و جلوگیری از شرکای اجتماعی و مسائل فرهنگی و اجتماعی در زمینه بیمه پیمانی با حضور نماینده شرکت توانیر و هیئت مدیره اتحادیه صنعت برق و کارشناسان اداره کل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی را به عنوان یک بیمه عمومی و غیر دولتی معرفی کردند و افزودند: هزینه ها ، هزینه ها ، خدمات و تعهدات این سازمان در سال جاری (1400) به 21 تریلیون تومان در ماه رسیده است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین و گسترده ترین بیمه گر اجتماعی مسئولیت 45 میلیون نفر در کشور را بر عهده دارد اظهار داشت: این سازمان خدمات متنوع و گسترده خود را در زمینه بهداشت و بیمه خدمات ارائه می دهد. به صورت تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت.

وی با تأکید بر اینکه میزان هزینه های ماهانه خدمات این سازمان نسبت به سال گذشته 10 تریلیون تومان افزایش یافته است ، اظهار داشت: برای اجرای مرحله دوم تعدیل حقوق بازنشستگی ، سازمان تأمین اجتماعی همواره سعی کرده خدمات بهتری به بازنشستگان ارائه دهد که اصلی ترین اولویت های این سازمان ارائه است.

جهانی با بیان اینکه پنج ایستگاه کاری موثر با کارفرمایان در نظر گرفته ، بررسی ، اصلاح و تقویت شده است ، افزود: شفافیت ، روش های بهتر ، مقررات زدایی و پاسخگویی در موارد 28 ، 38 ، 47 ، 50 ، 42 ، 43 و 44 قانون تدارکات. تقویت و توسعه یافته است.

وی به مشکلات و چالش های کارفرمایان در زمینه بیمه اشاره کرد و گفت: معاون وزیر فرهنگ و امور اجتماعی و امور استانها به عنوان کانال ارتباطی و طرفدار شرکای اجتماعی به دنبال تسهیل ارتباطات ، بهبود شفافیت و مسئولیت و پیگیری مشکلات کارفرمایان و مستقر می شوند

جهانی گفت: تحقق فعالیتهای سازمانی با تکیه بر مشارکت و تمرکز شرکای اجتماعی در گروههای بیمه ، کارفرمایان و بازنشستگان امکان پذیر است ، که به ما در دستیابی به اهداف سازمان کمک می کند. کارفرمایان همیشه منبع اصلی تأمین بودجه بوده اند. برای سازمان و کسانی که در زمینه عمل و اعدام هستند جایگاه ویژه ای دارند که نقش تأثیرگذاری در جامعه دارند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی برای اجرای برنامه های خود باید سه قدم بردارد ، افزود: اولین قدم شفافیت است. مرحله دوم مقررات زدایی و مرحله سوم پاسخگویی و تسهیل فرآیند است.

این سازمان تشخیص داد که تواناییهای سازمان به مشارکت سه حزب اصلی کارفرمایان ، کارگران و دولت بستگی دارد: سازمان تأمین اجتماعی باید تعاملات دوجانبه و روابط خود را با کارفرمایان به عنوان ذینفعان و شرکای اجتماعی به روشی مستمر و پویا توسعه و تقویت کند. مراحل مثبت و مطلوبی را امتحان کنید و سعی کنید درخواستهای این عزیزان را برآورده سازید.

جهانی با تأکید بر اینکه شرکای اجتماعی به ویژه کارفرمایان از اولویت های اصلی سازمان تأمین اجتماعی هستند ، گفت: شناسایی مشکلات ، نقطه نظرات و دستیابی به راه حل های اجرایی در این زمینه از مهمترین فعالیتهای اداره کل برای میراث فرهنگی و امور اجتماعی برای افزایش رضایت عمومی “.

وی گفت که نحوه پاسخگویی این سازمان به کارفرمایان و مردم باید اصلاح شود و در جهت درست قرار گیرد تا بسیاری از مشکلات حل شود.کارگران و سازمان های بازنشستگی مهمترین برنامه های این دفتر هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی م Securityسسه تأمین اجتماعی ، این سازمان گفت که با گذراندن دوره های آموزشی می توان آگاهی کارفرمایان و پیمانکاران را در مورد قوانین و مقررات آن سازمان و مواردی که مشکلاتی از جمله جرایم بیمه ، خسارات اقتصادی را ایجاد می کند و عدم رضایت. و اختلافات بین کارفرما ، پیمانکار ، کارگران و سازمان قابل حل است: این دوره های آموزشی برای آشنایی کارفرمایان و پیمانکاران با قوانین و مقررات تأمین اجتماعی برای آگاهی از وظایف و حقوق آنها است.

انتهای پیام