اجتماعی

هزینه پرستار سالمند در منزل چقدر است؟

عوامل موثر بر قیمت پرستار سالمند:

مدت زمان درخواست خدمات

خدمات در صورت تقاضا

محل زندگی

وضعیت روحی و جسمی آزمودنی

هدف ما ارتقای کیفیت زندگی سالمندان، سلامتی آنها و شادی فرزندانشان است. استفاده از خدمات با کیفیت، پرستاران و مراقبین مجرب و آموزش دیده انتخاب را برای شما آسان می کند.

عموماً اکثر افرادی که به سن پیری می رسند در سنین بالا از ناتوانی و برخی بیماری ها رنج می برند، بنابراین باید مراقب باشند که در خانه ایمن و مستقل زندگی کنند. این افراد معمولاً می خواهند یک پرستار استخدام کنند تا به خود و بیشتر خانواده و عزیزانشان در انجام امور شخصی، بهداشتی و پزشکی کمک کند. اما سوالی که ممکن است نگهداری از سالمند در منزل در ذهن شما ایجاد شود این است که قیمت پرستار سالمند در کرج و تهران چقدر است و چگونه محاسبه می شود؟

با افزایش هزینه های مراقبت های بهداشتی، دانستن هزینه های مراقبت در منزل برای سالمندان و عوامل مرتبط به آن به شما کمک می کند تا برای استخدام پرستار سالمند برنامه ریزی و بودجه مناسبی داشته باشید.

هزینه پرستار سالمند در منزل چگونه محاسبه می شود؟

قیمت ارائه دهنده خدمات سالمند همیشه به وضعیت جسمانی سالمند، نیاز او به مراقبت و محیط خدماتی بستگی دارد، بنابراین در تعیین قیمت مراقبت از سالمند در منزل باید این شرایط در نظر گرفته شود.

بیماری افراد مسن

هزینه نگهداری سالمند در خانه برای عزیزان مبتلا به بیماری خاص با سالمندانی که فقط به یک همراه و همراه نیاز دارند، کاملاً متفاوت است. زیرا یک پرستار باید تعدادی مهارت پزشکی و درمانی مانند انجام تزریقات، اندازه گیری و کنترل قند و فشار خون، تعویض پانسمان و نظارت بر مصرف دارو را بداند.

مشکلات حرکتی

یکی دیگر از عواملی که بر دستمزد سالمندان کارمند مراقبت در منزل تأثیر می گذارد، مسائل حرکتی است. اگر فرد سالخورده شما به دلیل ناتوانی جسمی، سکته مغزی یا هر دلیل دیگری قادر به راه رفتن نیست و پرستار باید با حرکت در رختخواب، حمام کردن، راهنمایی با ویلچر و راه رفتن با واکر به او کمک کند. . شما بیشتر از یک فرد مسن که می تواند بیشتر کار خود را انجام دهد، دستمزد بیشتری پرداخت خواهید کرد.

کارهای خانه

شما یا عزیزانتان چقدر در خانه به کمک نیاز دارید؟ پاسخ شما قطعاً بر قیمت پرستار سالمند تأثیر خواهد گذاشت. زیرا کارهای خانه بیشتر، هزینه های بیشتر. انجام کارهای خانه مانند نظافت خانه، خرید غذا، پخت و پز، پذیرایی از میهمانان بر هزینه نگهداری از سالمندان در خانه تأثیر می گذارد.

زمان حضور پرستار

در نتیجه هر چه ساعات کار پرستار سالمند در منزل بیشتر باشد، قیمت پرستار سالمند نیز افزایش می یابد. برخی از سالمندان تنها برای چند ساعت در روز نیاز به مراقبت دارند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به دلیل وضعیت سلامتی و جسمی خود به پرستار چندین ساعته یا حتی شبانه روزی نیاز داشته باشند، در این شرایط قیمت نگهداری سالمندان در منزل متفاوت است.

تعداد افراد در خانه

اگر غیر از سالمند فرد دیگری در خانه باشد، پرستار سالمند نیاز به ارائه خدماتی مانند شستن لباس و نظافت اتاق دارد که بر حقوق پرستار سالمند تأثیر می گذارد و شما مجبور به انجام آن خواهید بود. به ازای هر نفر بیشتر به پرستار پرداخت کنید.

موقعیت جغرافیایی متقاضی و پرستار

آدرس و محل ارائه دهنده مراقبت در منزل که باید روزانه به منزل متقاضی مراجعه کند از دیگر عواملی است که بر واجد شرایط بودن برای مراقبت در منزل تأثیر می گذارد. هر چه مسافت بیشتر باشد، هزینه سفر پرستار بیشتر می شود. در این مورد بیشتر بحث خواهیم کرد.