اجتماعی

واگذاری ساختمان‌های خالی دانشگاه جامع علمی کاربردی به دانشگاه فرهنگیان

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش از افزایش 45 درصدی فضاهای ورزشی درون برنامه ای خبر داد.

به گزارش گیلونا، مصطفی بابایی در جلسه شورای معاونت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه دانش آموزان حدود سه سال است که از آموزش حضوری و شور و نشاط با همسالان خود دور بوده اند، اظهار کرد: دانش آموزان از آموزش های حضوری و شور و نشاط با همسالان خود دور بوده اند. بیان کرد: دوران تحصیل در مدرسه یکی از مهم ترین دوران زندگی هر دانش آموزی است که سخت ترین دوران زندگی هر دانش آموزی است و باید در این دوران شرایطی را فراهم کنیم که دانش آموزان در فضای طولانی مدرسه با نشاط و شادابی انرژی خود را آزاد کنند. مهارت های تمرین

وی افزود: ارتباط و تعامل سازنده، موثر و صمیمانه معلمان و مربیان مدرسه با دانش آموزان می تواند در انجام این مهم بسیار موثر باشد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش بر تداوم آموزش های حضوری و نظارت دقیق بر موضوع تاکید کرد.

بابایی بابیان اینکه در طول 43 سال انقلاب اسلامی در مجموع 5 هزار و 355 سالن ورزشی درون مدرسه ای ساخته شده است، گفت: در 9 ماه گذشته تحت حاکمیت مردمی این رقم 45 درصد افزایش داشته است و یک هزار و 170 سالن ورزشی در این مجموعه وجود داشته است. فضای ورزشی درون برنامه ای که تا پایان سال به 2100 فضای ورزشی می رسد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی در ادامه خاطرنشان کرد: خدمت در نظام آموزش و پرورش فرصت بسیار ارزشمندی است که باید خداوند را شاکر باشیم. اما آنچه مهم است تلاش مضاعف و مفید در دوران خدمت است که به دلیل زودگذر بودن فرصت ها مؤثر و مؤثر است.

بابایی با اشاره به لزوم تعهد و مسئولیت پذیری در اجرای وظایف محوله، تصریح کرد: با همکاری و تعامل در انجام فعالیت ها و دستیابی به اهداف؛ ما با طرح ها و پروژه ها جلو می رویم زیرا تعلل و ناتوانی در انجام کارها مانع از پیشرفت نظام آموزشی می شود.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور در دفتر نظارت بر وزارت آموزش و پرورش گفت: با دستور آیت الله رئیسی مقرر شد ساختمان های خالی که قبلاً در اختیار دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگیان بود، تحویل داده شود. دانشگاه در اسرع وقت فعال می شود

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی همچنین افزود: از جمله خبرهای خوبی که رئیس جمهور برای آموزش و پرورش داشته است؛ ایجاد خوابگاه برای دانشجویان متاهل.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بابایی با اشاره به آغاز طرح توزیع شیر رایگان در مناطق کم برخوردار استان همدان گفت: پس از گذشت چندین سال که توزیع شیر دانش آموزان شیر آزاد متوقف شدند، با کمک دولت، با پیگیری وزیر آموزش و پرورش و حمایت سایر نهادها اعتبار خوبی برای تغذیه دانش آموزان تصویب شد و در سال تحصیلی جاری دانش آموزان روستایی، عشایری، مرزی و حاشیه شهرها مناطق تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام