اجتماعی

وضعیت سربازی متقاضیان کنکور ارشد و دکتری پس از تعویق کنکور

وضعیت نظامی داوطلبان ارشد و دکترا پس از تعویق امتحان ورودی

به دنبال اعلام موكول در امتحانات ورود به جلسه دکتری و دكتری و برخی از نگرانی های مطرح شده توسط متقاضیان خدمت سربازی ، رئیس اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را ارائه داد.

در مصاحبه با گیلونا ، امیر غلامرضا رحیمی پور در مورد نگرانی برخی از سربازان متقاضی شرکت در امتحانات ورودی دکترا و دکترا ، اظهار داشت: طبق قانون و آئین نامه خدمات عمومی مهلت ایجاد شده توسط قانون برای فارغ التحصیلان و فارغ التحصیلان یک سال است ، این دوره تمدید نشده است ، بنابراین ، اگر این مدت منقضی شود ، افراد جدید برای انجام خدمات عمومی باید به دفاتر پلیس +10 گزارش دهند.
وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای امتحانات ورودی به کارشناسی ارشد و دکترا اتخاذ شده و مشکلی برای مشارکت داوطلبان در آزمونهای ورودی وجود نخواهد داشت ، اما اگر بعد از امتحانات ورودی و قبل از اعلام نتایج ، آنها را مدت یک سال منقضی شده است لازم است وظیفه خدمت سربازی آنها مشخص شود تا در غیاب وارد نشود.
رئیس اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اگر این افراد در دانشگاه پذیرفته شوند ، امکان ادامه تحصیل وجود دارد و هیچ ممنوعیتی وجود ندارد. بنابراین توصیه ما به نامزدها این است که نگران این موضوع نباشند. در صورت لزوم ، هماهنگی بین استادکل و مقامات ذیربط در این بخش انجام خواهد شد.
انتهای پیام