اجتماعی

ویس کرمی: سیاست‌های آموزشی شرایط کرونا متناسب با شرایط هر منطقه باشد

یکی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن اشاره به مشکلات نحوه استفاده دانش آموزان از سیستم شاد ، تأکید کرد: سیاست های آموزشی کرونا باید با رعایت شرایط خود منطقه اتخاذ شود.

مهرداد ویس کرمی در گفت وگو با گیلونا ، با تأکید بر لزوم ارتقا quality کیفیت خدمات سیستم شاد برای دانش آموزان ، گفت: “از همان ابتدا ، وقتی صحبت از آموزش مجازی شد ، نگرانی این بود که در بعضی از مناطق کشور ما به آنتن های تلفن همراه دسترسی کامل نداریم. از طرف دیگر ، در بعضی از نقاط ، مردم آنتن تلفن همراه دارند اما به اینترنت دسترسی ندارند ، یا برخی از افراد اینترنت دارند اما نمی توانند از آن استفاده کنند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس افزود: از طرف دیگر برخی سواد کافی برای استفاده از امکانات فضای مجازی را ندارند ، به عنوان مثال والدینی که دانش آموز دبستانی دارند و سواد کافی برای استفاده از این فضا را ندارند. دسترسی به این آموزش مجازی دشوار است ، حتی برخی از خانواده ها کاملاً تحصیل کرده اند اما نمی توانند به فضای مجازی متصل شوند.

ویس کرمی گفت: “در کشوری به بزرگی ایران ، باید راه حل های مختلفی برای گروه های مختلف در مکان های مختلف در نظر گرفته شود. لازم است برای هر منطقه بر اساس شرایط همان منطقه تصمیم مناسب گرفته شود. برخی از مناطق ممکن است دیدار کنند شرایط برگزاری کلاسها “. با رعایت چهره به چهره با تمام پروتکل ها و مشاوره های بهداشتی ، در حالی که شرایط آب و هوایی بهتر است ، ممکن است آموزش های رو در رو مطابق با تمام پروتکل ها در یک محیط باز ، در منطقه ای که برگزار می شود ، امکان پذیر باشد به صورت حضوری می توانیم از مدارس پشتیبانی بهداشتی ارائه دهیم. از نهادهای انقلابی کمک بگیرید یا برنامه کلاسها را یک روز در میان یا صبح و عصر ترتیب دهید تا بتوانید شرایط را به خوبی کنترل کنید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: البته ممکن است لازم باشد مردم در برخی مناطق فقط از سیستم Shad استفاده کنند که بدیهی است به یک برنامه کامل و جامع نیاز دارد ، از طرف دیگر در زمینه رادیو و تلویزیون به دلیل بسیاری از شبکه ها. به طور خاص ، ما ظرفیت خوبی در شبکه های استانی داریم که می تواند در زمینه آموزش مورد استفاده قرار گیرد ، یا به عبارت دیگر برای مناطقی که ارائه خدمات بر اساس موارد فوق امکان پذیر نیست ، بسته های آموزشی را ارائه می دهیم که دارای موضوعات قبل از صوت و تصویر هستند. آماده شده و پیش ثبت نام می تواند کارساز باشد.

ویس کرمی در پایان افزود: همه موارد نباید در تمام نقاط کشور قابل اجرا باشد ، در منطقه ای که هیچ یک از موارد ذکر شده قابل اجرا نیست ، ما باید آن را به صورت موردی برنامه ریزی کنیم زیرا نوشتن دستور العمل برای کل کشور امکان پذیر نیست . کرونا شرایط منسجمی ندارد و شرایط در مکان های مختلف متفاوت است و در زمان های مختلف ، بر اساس آمار مناطق ، می توانیم تصمیم لازم را برای هر منطقه بگیریم.

انتهای پیام