اجتماعی

پاپ فرانسیس: محافظت از زنان در برابر خشونت خانگی هنگام انزوا

به دلیل شیوع بیماری کرونویوسی در سراسر جهان ، خشونت علیه زنان در طول انزوا افزایش یافته است ، و رهبران جهانی کاتولیک امروز (دوشنبه) تأکید کردند که جامعه باید از زنان قربانی خشونت خانگی حمایت و پشتیبانی کند.

به گزارش رویترز ، پاپ فرانسیس ، رهبر كاتولیك جهانی ، زنان را در صدر این بحران شامل پزشكان ، پرستاران ، افسران پلیس ، نگهبانان زندان و مغازه داران قرار داد.

وی همچنین از بسیاری از زنانی که در خانه از کودکان ، افراد مسن و معلول مراقبت می کردند ، قدردانی کرد.

پاپ فرانسیس گفت: “بعضی اوقات زنان قربانی خشونت خانگی می شوند و تحت فشار زیادی قرار دارند.” ما باید برای آنها دعا کنیم. خداوند می تواند آنها را توانمند سازد و جامعه ما در کنار خانواده های آنها از آنها حمایت کند.

از آنجا که بسیاری از کشورهای جهان محدودیت های شدیدی را در مورد افرادی که برای مبارزه با coronavirus بیرون می روند ، دارند ، خشونت خانگی افزایش یافته است.

درخواست های کمک به برنامه های خشونت خانگی در سراسر ایالات متحده افزایش یافته است. در اسپانیا ، درخواست کمک به قربانیان خشونت خانگی در دو هفته اول قرنطینه 12.4 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

پاپ فرانسیس برای همه کشورهایی که از همه گیر رنج می برند ، دعا کرد ، به ویژه کسانی که قربانی بیشتری دارند ، از جمله ایالات متحده ، ایتالیا ، اسپانیا و فرانسه.

انتهای پیام