اجتماعی

پیشنهاد مسجدجامعی برای نامگذاری معبری به نام «احمد سمیعی»

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم نامگذاری یک متن به نام “استاد احمد سمیعی” تأکید کرد.

به گزارش گیلونا ، احمد مسجدجامعی ، در بیست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر تهران ، در بیانیه ای گفت: “در ماه های آخر قرن ، شاهد صدمین سالگرد تولد استاد احمد سمیعی هستیم که صاحب سبک است و سبک جدیدی را طراحی کرده است. مبانی در ارائه فارسی باشکوه “.

وی با بیان اینکه پروفسور سمیعی در محله سنگلج متولد شد و امیدوارم وضعیت خوبی داشته باشند ، افزود: وی اطلاعات ارزشمندی در مورد تاریخ تهران و فرهنگ تهران در دهه های 1920 و 1930 دارد. من از شهرداری ، بدنه تزئینات و شهرداری می خواهم که یاد و خاطره این چهره ها را در طول زندگی خود گرامی بدارند.

وی ادامه داد: می توان برای استاد سمیعی مجسمه ای ساخت و گذرگاهی به نام وی نامگذاری کرد و حتی به مناسبت صدمین سالگرد تولد وی کارهایی را برای شهر انجام داد.

مسجد جامعی با اشاره به درگذشت حسن محجوب ، مدیر عامل انتشارات ، گفت: “وی همچنین منبع کار در تهران بود و مادرش یکی از بنیانگذاران مدارس جدید بود و پدرش در زمینه پزشکی فعال بود ، بنابراین می خواهم عنوان یک گذرگاه را به این شخصیت فرهنگی پایتخت عنوان کنم “.

انتهای پیام