اجتماعی

پیش‌بینی سیل و طوفان شدید برای ایالات جنوب شرق آمریکا

هواشناسان آمریکایی پیش بینی می کنند در روزهای آینده بارش شدید باران و جاری شدن سیل در ایالت های جنوب شرقی این کشور رخ دهد.

به گزارش گیلونا ، انتظار می رود طوفان گرمسیری به نام “فرد” که روز گذشته (دوشنبه) در ایالت فلوریدا با بارش شدید باران و وزش باد همراه بود ، در این منطقه پیشروی کند و به ایالت های همسایه نیز سرایت کند. در حالی که شرایط آب و هوایی فوق الذکر نیز ممکن است باعث جاری شدن سیل در این ایالت ها شود.

تصاویر و فیلم های منتشر شده از طوفان نشان می دهد که باد و باران در برخی مناطق بسیار شدید است.

یکی از ساکنان محلی در حساب توییتر خود گزارش داد که درختی روی تیر برق افتاده و برق شهر پاناما قطع شده است.

انتظار می رود طوفان در اواخر امروز (سه شنبه) ضعیف شود ، اما هنوز خطر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در بخش هایی از فلوریدا همسایه مانند جورجیا و تنسی وجود دارد.

مقامات اورژانس به مردم هشدار داده اند که در صورت لزوم در صورت دریافت گزارش شکستگی یا سقوط درختان در اثر طوفان ، اقدامات احتیاطی را انجام دهند.

به گزارش فاکس نیوز ، در همین حال ، دیروز (دوشنبه) طوفان گرمسیری دیگری به نام “افسردگی افسردگی” مناطق زلزله زده هائیتی را درنوردید ، زیرا مردم و امدادگران هنوز در آوار هستند و به دنبال بازماندگان احتمالی زلزله 7.2 ریشتری شنبه هستند. شرایط محیطی خطر رانش زمین را در این مناطق افزایش داده است.

انتهای پیام