اجتماعی

کاهش زمان صدور پروانه شهرسازی با هماهنگی دفاتر الکترونیک شهر

مشاور شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 2 گفت: به موازات کاهش مدت زمان صدور پروانه برنامه ریزی، میزان پروانه های صادر شده در 9 ماهه امسال 33 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است. مدت مشابه سال گذشته

به گزارش گیلونا، بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 2، ابراهیم رضایی مقدم در این خصوص گفت: با توجه به تاکید شورای اسلامی شهر و دستور شهردار تهران برای تسهیل و تسریع در روند صدور مجوزها و همچنین رویکرد به انفجار تولید مسکن در پایتخت، این موضوع به طور جدی در دستور کار منطقه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه میانگین زمان صدور پروانه در منطقه 2 کمتر از میانگین زمان صدور پروانه در شهر تهران است، افزود: در این راستا به منظور احترام به مشتریان، روند صدور پروانه به دقت بررسی شده و رویکرد واحدی در حوزه های مربوطه، ابلاغ مفاد و کاهش زمان بررسی و همچنین هماهنگی لازم با دفاتر خدمات الکترونیک شهرستان، تغییرات مثبتی در کاهش زمان انتشار مجوزها ایجاد کرده است.

مشاور منطقه 2 با بیان اینکه در حال حاضر روند صدور پروانه برنامه ریزی به طور میانگین کمتر از 21 روز بوده است، افزود: با توجه به اینکه میانگین زمان پروانه صدور پروانه از نظر مدیریت شهری منطقه با نقطه مطلوب فاصله دارد، در تلاش هستیم. برای تسهیل و تسریع در روند صدور مجوزها در آینده شاهد کاهش زمان این روند و همچنین افزایش تعداد مجوزهای صادره و بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم.

رضایی مقدم افزود: با تدابیر اندیشیده شده و با تسهیل و تسریع در صدور پروانه های برنامه ریزی، 403 پروانه در 9 ماهه امسال صادر شد.

انتهای پیام