اجتماعی

۲۲۰هزار داوطلب برای آزمون استخدامی بهمن وزارت بهداشت/شانس قبولی یک نفر از هر ۵.۵ نفر

معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: با جذب پرستار جدید در آزمون استخدام بهمن ، نسبت پرستار فعال به تخت بیمارستان از 9 دهم در هر تخت به یک و یک دهم افزایش می یابد. (1/1) ، نشان دهنده افزایش 20 درصدی نسبت پرستاران فعال به تخت های بیمارستان است.

به گزارش گیلوناسید کامل تقوی نژاد در دیدار با مدیرکل و اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری کشور گفت: “من معتقدم که باید به نیروی انسانی وزارت بهداشت و دانشگاه های پزشکی عمومی توجه ویژه ای شود و اگر نگرانی کمتری برای تأمین معاش دارند ؛ اولین بازخورد و نتایج خوب آن توسط مردم مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تقدیر از سازمان پرستاری و شرکای بهداشتی کشور از فعالیت های انجام شده در راستای حمایت از نیروی انسانی دانشگاه های علوم پزشکی ، افزود: ابراز رضایت و قدردانی از فعالیت های وزارت بهداشت از طرفداران بهداشت و پرسنل بهداشت و درمان به همکاران ما این امکان را می دهد تا با پشتکار و تعهد بیشتری این مسیر را ادامه دهند.

افزایش 20 درصدی نسبت پرستاران به تخت بیمارستان با استخدام جدید

تقوی نژاد همچنین به فعالیت های معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت در زمینه پرستاری اشاره کرد و گفت: در این دو سال سعی شده است که نسبت پرستاران به تخت ها افزایش یابد. در بیمارستانهای کشور ، بنابراین جذب پرستار جدید در آزمون استخدام بهمن ، این رقم از 9 دهم (/ 9) در هر تخت به یک و یک دهم (1/1) افزایش می یابد ، که رشد تقریبا 20 ٪ نسبت پرستاران فعال به تخت بیمارستان.

220،000 داوطلب آزمون استخدامی بهمن وزارت بهداشت

احتمال قبولی از هر 5/5 نفر

معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت با اشاره به ثبت نام 220 هزار داوطلب در آزمون استخدامی بهمن وزارت بهداشت ، افزود: با توجه به تعداد بالای داوطلبان در این آزمون ، از هر پنج و نیم نفر یک نفر فرصت قبولی دارد و آنها یک آزمون استخدامی دارند.

امتیازات ویژه برای پرستاران فعال ویروس کرونا در استخدام های جدید

تقوی نژاد همچنین به امتیاز اختصاص داده شده برای همکارانی که به طور مستقیم درگیر ویروس کرونا هستند اشاره کرد و گفت: “این امتیاز می تواند فرصت خوبی برای تغییر وضعیت پرستاران شاغل در این بخش ها و قدردانی از زحمات و فداکاری های آنها و دیگران باشد. همکاران “. در ویروس کرونا شرکت کنید.

شش و نیم برابر درآمد تیم پرستاری در 7 سال

وی با اشاره به اینکه از سال 92 درآمد گروه پرستاری 6.5 برابر شده در حالیکه شاخص قیمت مصرف کننده 4 برابر شده است ، گفت: میزان افزایش حقوق گروه پرستار از بقیه بیشتر است. گروه ها. به طوری که رشد حقوق پرستاران نسبت به پزشکان رقم 14 درصد را نشان می دهد.

تقوی نژاد همچنین به تلاش های وزارت بهداشت برای پرداخت حقوق معوقه و کار پرستاران و پرسنل بهداشتی اشاره کرد و افزود: در سفر به یکی از شهرهای محروم کشور به ما اطلاع دادند که پزشکان و پرستاران بیمارستان ها کار 24 ماه عقب مانده است “. اما با تلاش هایی که انجام شده است ، کار آنها تا پایان ماه نوامبر حل شده است.

معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: تاکنون 11 هزار و 200 میلیارد تومان به دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای جبران بخش بهداشت و خدمات کارکنان پرداخت شده است.

به گزارش وبدا ، در پایان این نشست اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی کشور با اهدای لوح تقدیر از خدمات سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام