اجتماعی

۳ فوتی و ۱۱۹ مبتلای جدید کرونا در کشور

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه‌روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۳ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

به گزارش گیلونا، بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۹ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۱۴۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۷۱ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۹۹۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۲۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۵ میلیون و ۹۵ هزار و ۹۶۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست. همچنین ۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۰۵ شهر در وضعیت زرد و ۳۴۱ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۹۵ هزار و ۵۸۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۱۰۶ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۱۷ هزار و ۹۹۰ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۶۷۷ دُز رسید.

انتهای پیام