اجتماعی

۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری گرگان افزوده می‌شود

گیلونا/ گلستان روابط عمومی شهرستان گرگان از اضافه شدن ۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری گرگان خبر داد و گفت: با اضافه شدن این تعداد اتوبوس، ناوگان حمل و نقل شهری گرگان تقریبا نوسازی می شود.

آرش فولادیان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر در تعطیلات استراحت می کند و اوقاتی را در کنار خانواده می گذراند، استقبال مردم از ناوگان حمل و نقل بین شهری بسیار کم است، بنابراین در ایام تعطیلات فقط در مسیر مرکز گردشگری ناهارخوران گردشی است. خدمات سفر

وی به شکایت برخی از شهروندان ساکن مسکن آنلاین زیتون اشاره کرد و افزود: همه روزه از ساعت 6 تا 21 هر 30 دقیقه یک خدمت ارائه می شود و به مردم خدمات ارائه می شود.

مسئول روابط عمومی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: با همراهی شهردار و حمایت اعضای شورای شهر اتفاق خوبی در گرگان در حال رخ دادن است و طبق قرارداد طی روزهای آینده 40 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل اضافه می شود.شهروند.

فولادیان افزودن 40 دستگاه اتوبوس به ناوگان را اقدامی بی سابقه برای گرگان دانست و خاطرنشان کرد: به طور قطع ناوگان حمل و نقل شهری را نوسازی می کند.

وی با بیان اینکه 240 میلیارد تومان اعتبار برای خرید 40 دستگاه اتوبوس هزینه شده است، گفت: از این میزان تنها 40 میلیارد تومان توسط شهرداری گرگان پرداخت شده است که با همراهی شهردار گرگان حدود 80 درصد از این مبلغ پرداخت شده است. اعتبارات از محل اعتبارات و تسهیلات دولتی تامین خواهد شد.
انتهای پیام/