اقتصادی

استاندار خوزستان از دکل ۲۷ فتح شرکت ملی حفاری بازدید کرد

گیلونا/خوزستان استاندار خوزستان از دستگاه حفاری ۲۷ فتح شرکت ملی حفاری ایران بازدید کرد.

علی اکبر حسینی محراب امروز، ۳۰ شهریورماه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دستگاه حفاری ۲۷ فتح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توانمندی‌های متخصصان ایرانی زبانزد خاص و عام است و مصادیق آن را در حوزه‌های مختلف از جمله نفت، حفاری، صنایع دفاعی، هوافضا، نانو و نوآوری و خلاقیت‌های دانش‌بنیان‌ها شاهد هستیم.

به گزارش گیلونا، وی با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران در بیش از چهار دهه گذشته موجب افتخار بوده است، افزود: زمانی که غربی‌ها کشورمان را ترک کردند و تصور می‌کردند ایرانی‌ها نمی‌توانند در صنعت نفت و حفاری کاری از پیش ببرند، فرزندان این مرز و بوم با اتکا به توانمندی‌های خود همه فناوری‌های جدید را بدست آوردند.

استاندار خوزستان گفت: شرکت ملی حفاری ایران در حال حاضر بیش از ۷۰ دکل حفاری دارد و عملیات حفاری چاه‌های اکتشافی، توسعه‌ای توصیفی و تعمیری را برعهده دارد.

حسینی محراب عنوان کرد: بحث خصوصی سازی این شرکت چندین نوبت مطرح شده و همه مسئولان نظام از این شرکت حمایت می‌کنند که بتواند به نحو مطلوب کار خود را دنبال کند. به هر جهت کشور نیاز به صنعت حفاری دارد و باید توسط جوانان و پیشکسوتان این صنعت اداره شود و ما نیز به عنوان دستگاه حاکمیتی حامی و پشتیبان این شرکت هستیم.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.