اقتصادی

برنج باقی مانده شالیکاران گیلانی با قیمت مناسب خریداری شود

گیلونا/گیلان استاندار گیلان با درخواست از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص خرید منصفانه برنج باقی مانده در بازار، گفت: با توجه به شروع فصل برداشت برنج از وزیر جهاد درخواست دارم اقدامات لازم در خصوص خرید برنج باقی مانده در بازار با قیمت منصفانه که کشاورز متضرر نشود را انجام دهد.

اسدالله عباسی امروز در حاشیه بازدید وزیر جهاد کشاورزی از یک واحد برنجکوبی در شهرستان لنگرود، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیاست دولت سیزدهم عدم واردات برنج در فصل برداشت است، اظهار کرد: در فصل برداشت یعنی تا آذرماه هیچگونه برنجی وارد کشور نمی‌شود ولی در سالیان گذشته و با واردات برنج به منظور تامین نیازهای داخلی، تعادل بازار برهم خورده و تولید کننده و خریدار با مشکل مواجه شدند.

وی با درخواست از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص خرید منصفانه برنج باقی مانده در بازار، گفت: با توجه به شروع فصل برداشت برنج از وزیر جهاد کشاورزی درخواست دارم اقدامات لازم در خصوص خرید برنج باقی مانده در بازار با قیمت منصفانه که کشاورز متضرر نشود را انجام دهد.

استاندار گیلان با قدردانی از حضور وزیر جهاد کشاورزی در گیلان، بیان کرد: حضور وزیر جهاد در این استان به طور یقین سبب خیر شده و بسیار امیدواریم در سال زراعی جدید شالیکاران بدون دغدغه به فروش محصول برنج خود با قیمت مناسب اقدام کنند.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.