اقتصادی

تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان

گیلونا/خوزستان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی هندیجان گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و ایام نوروز و با هدف تنظیم بازار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، بیش از ۲۳۰ تن اقلام ضروری در این شهرستان تامین شده و در حال توزیع است.

علی شکاری در گفت و گو با گیلونا اظهار کرد: از جمله اقلامی که برای توزیع در این شهرستان تامین شده می‌توان به ۸۸ تن برنج دانه بلند هندی، ۱۶ تن برنج تایلندی، ۹۶ تن شکر خانوار، ۱۰ تن شکر صنف و صنعت، ۱۹ تن مرغ منجمد و ۶ تن گوشت منجمد گوساله اشاره کرد.

وی افزود:  این اقلام با هدف کنترل قیمت در بازار در ۴ واحد صنفی این شهرستان توزیع مردمی شده است.

شکاری مهمترین هدف ستاد تنظیم بازار را تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی برشمرد و اظهار کرد: به منظور مقابله با گران فروشی و احتکار اقلام و کالاهای اساسی، بازدید از فروشگاه‌های مرتبط توسط بازرسین این مدیریت به صورت مستمر انجام می‌شود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی هندیجان بیان کرد: رصد و کنترل به تنهایی نمی‌تواند مانعی برای گرانی در بازار باشد بلکه تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی در سطح بازار نیز از موارد ضروری برای کنترل قیمت در بازار محسوب می‌شود.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.