اقتصادی

تامین و ذخیره‌سازی میوه شب عید در خوزستان

گیلونا/خوزستان مدیر تعاون روستایی خوزستان از خرید و ذخیره سازی میوه شب عید در استان خبر داد و گفت: آمادگی کامل را برای توزیع و تامین میوه شب عید داریم.

جمیل زرگانی در گفت و گو با گیلونا، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تنظیم بازار میوه شب عید جلسه راهبری استانی با کلیه اعضا تشکیل و بر اجرای این طرح در استان تاکید و مصوب شد تا تعاون روستایی خوزستان آماده تامین و توزیع میوه شب عید باشد.

وی افزود: در همین راستا اتحادیه تعاون روستایی استان مقدار میوه مصوب را طبق دستورالعمل کمیته راهبری استان از استان‌های آذربایجان غربی و مازندران تأمین و در سردخانه‌های این اتحادیه ذخیره سازی کرد.

مدیر تعاون روستایی خوزستان تصریح کرد: سیب قرمز و زرد از شهرستان اشنویه و پرتقال تامسون از شهرستان‌ های ساری و قائمشهر در استان مازندران تامین شده است.

زرگانی ادامه داد: توزیع جغرافیایی هر سال بر اساس جمعیت استان انجام می شود و میوه از سوی تعاون روستایی در غرفه‌هایی که از سوی فرمانداری و شهرداری شهرستان‌ها تعیین می‌شود عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه آمادگی کامل برای توزیع و تامین میوه شب عید داریم، عنوان کرد: تامین، ذخیره سازی و توزیع میوه شب عید یکی از خدمات اجتماعی تعاون روستایی به عنوان مباشر است که در تلاش هستیم تا این مهم را به بهترین شکل محقق کنیم.

مدیر تعاون روستایی خوزستان با بیان اینکه امسال برای توزیع میوه نوروزی ۱۰۰ غرفه در ۲۹ شهرستان استان برپا می ‌شود، خاطرنشان کرد: توزیع میوه از روزهای پایانی اسفند سال ۱۴۰۱ تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

انتهای پیام