اقتصادی

۷ پروژه تأمین آب شهری و روستایی خراسان رضوی آماده بهره‌برداری شد

گیلونا/خراسان رضوی مدیرعامل آبفای خراسان رضوی گفت: هفت پروژه تأمین آب در شهرها و روستاهای این استان آماده بهره‌برداری در هفته دولت شد.

 به گزارش گیلونا و به نقل از آبفای خراسان رضوی، حسین امامی این پروژه‌ها را احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی دوقلو اشتیوان(مجتمع ارزنه)شهرستان باخرز، سوله تاسیسات آب شیرین کن و مخزن سه هزار شهر بجستان، آب‌رسانی به روستای نغندر و ساخت مخزن ۴۰۰۰ مترمکعبی طرقبه، آب‌رسانی به مجتمع حاجی‌آباد شهرستان زاوه و احداث سیستم تصفیه‌خانه آب شهر رباط سنگ شهرستان تربت‌حیدریه برشمرد.

وی میزان اعتبار صرف شده در اجرای این پروژه‌ها را ۴۹۸ میلیارد ریال اعلام کرد که از محل منابع ملی، استانی و طرح‌های محرومیت‌زدایی تأمین شد.

امامی افزود: این پروژه‌ها بدون احتساب ۵۱ پروژه توسعه و اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع و مخزن ذخیره آب است که همزمان در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.