علمی و پزشکی

احتمال تعطیلی دوباره مدارس در آمریکا همزمان با افزایشی شدن موارد ابتلا به کرونا

NBC News گزارش می دهد که در ایالت هایی که بیماری عروق کرونا قلب در حال افزایش است، مقامات محلی و مدارس در حال بررسی اقدامات پیشگیرانه تری برای محدود کردن شیوع این بیماری در کلاس های درس هستند، از جمله به عنوان یک اقدام احتیاطی، ما می توانیم مردم را به پوشیدن ماسک و در برخی موارد تشویق کنیم. تعطیلی مدارس

بر اساس این گزارش، باربارا فرر، مدیر بهداشت عمومی در لس آنجلس، کالیفرنیا، در یک کنفرانس خبری گفت: در لس آنجلس، تعداد موارد گزارش شده از بیماری عروق کرونا قلب در میان دانش آموزان فعال گزارش شده است. در ورزش های جوانان، ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان از 27 مارس تا 24 آوریل چهار برابر شد.

این امر پس از لغو ممنوعیت پوشش در مدارس در 12 مارس صورت گرفت. وی گفت: با این افزایش هم اکنون به اندازه بهمن ماه در بین دانشجویان و کارکنان مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب داریم.

او همچنین گفت که مدارس را تشویق می کند تا در داخل خانه که تعداد زیادی دانش آموز و مردم تجمع می کنند از ماسک استفاده کنند. همچنین به دنبال تشویق مدارس به “تست” و غربالگری علائم بیماری عروق کرونا قلب قبل و بعد از رویدادهای جمعی و بهبود تهویه داخلی و حمل و نقل است.

مدارس آمریکایی

موارد ابتلا به بیماری عروق کرونا قلب از عید پاک و تعطیلات بهار در چندین بخش از ایالات متحده در حال افزایش بوده است. به گزارش NBC، بستری شدن در بسیاری از مناطق ایالات متحده در دو هفته گذشته افزایش یافته است. به گفته وزارت آموزش ایالات متحده، تنها در ایالت مین، هشت مدرسه در هفته گذشته با 1000 مورد شیوع کرونا را گزارش کردند. یکی از این مدارس، مدرسه ابتدایی رامفورد بود که پس از قبولی 29 دانش آموز و 16 کارمند در آزمون تاج گذاری، تعطیل شد. مدرسه ایالتی بروکلین نیز پس از اینکه 30 درصد مدارس مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب بودند، آموزش خود را مجازی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان