علمی و پزشکی

افتتاح دومین کلان بیمارستان کشور؛ جمعه در تهران

وزیر بهداشت از افتتاح کلان بیمارستان فوق پیشرفته غدیر در روز جمعه خبر داد و گفت: این کلان بیمارستان ۸۲۱ تختخوابی در روز عید سعید غدیر خم با حضور رئیس جمهور و در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش افتتاح می‌شود.

به گزارش گیلونا، دکتر بهرام عین اللهی با بیان این که یکی از سیاست های اصلی وزارت بهداشت، ایجاد کلان بیمارستان هاست، اظهار داشت: هدف از ساخت کلان بیمارستان ها این است که مراجعه کننده مجموعه خدمات پزشکی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی خود را توامان، به طور کامل، به آسانی و یکجا دریافت کرده و به مراکز مختلف مراجعه نکند.

وی گفت: با همین رویکرد در روز عید سعید غدیر خم، دومین کلان بیمارستان کشور با نام «غدیر» توسط رئیس جمهور در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش افتتاح خواهد شد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، عین‌اللهی اظهار داشت: بیمارستان غدیر دارای ۸۲۱ تخت، ٦٨ تخت اورژانس و ٢٤ اتاق عمل است و همه تجهیزات مورد نیاز در این بیمارستان نصب و راه‌اندازی شده است.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: بیمارستان غدیر مجهز به پیشرفته‌ترین هلی پورت اورژانس با قابلیت ارتباط با سازمان هواپیمایی کشوری و اورژانس کشور است که از طریق آن مصدومان در کمترین زمان با بالگرد به این بیمارستان منتقل می‌شوند. همچنین در روز افتتاح بیمارستان غدیر، با همکاری اورژانس تهران نخستین پرواز از محل هلی پورت بیمارستان غدیر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات علمی

به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، هدفم این است که متونی را ارائه دهم که علاقه شما را به علم پزشکی تحریک کند و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهم.