علمی و پزشکی

اهمیت کار رسانه ها کمتر از کادر درمان نیست

کار رسانه اهمیت کمتری نسبت به کادر پزشکی ندارد

گیلونا / قم معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: کار رسانه اهمیت کمتری نسبت به پرسنل پزشکی ندارد زیرا رسانه ها می توانند با انعکاس اخبار به بهبود اوضاع کمک کنند.

دکتر بیژن سلیمان پور در جلسه شورای اطلاع رسانی استان قم ضمن تأکید بر ضرورت محدود کردن برنامه های نوروزی امسال ، اظهار داشت: استان قم در آستانه تغییر رنگ تاج است ، تنها راه جلوگیری از این امر پیروی از دستورالعمل ها ، اجتماعی فاصله ، ماسک و کمی صبر و تحمل.
وی با تأکید بر اینکه در این شرایط رسانه ها نباید از اخبار راضی باشند ، افزود: درست است که کادر پزشکی بیش از یک سال است که با کرونا درگیر شده اند ، اما این روزها اهمیت رسانه ها کمتر از کادر پزشکی نیست زیرا رسانه ها می توانند گزارش آمار و پوشش خبری به بهبود این وضعیت و کاهش ناراحتی کارکنان کمک کنند.
سلیمان پور ادامه داد: بسیاری از افراد فقط پزشک و پرستار را با شنیدن جمله “کادر پزشکی” به یاد می آورند ، در حالی که کارکنان بهداشت نیز از زمان شیوع ویروس کرونا کار سختی را انجام داده اند ؛ به عنوان مثال 90٪ آزمایش های تاج گذاری توسط متخصصان بهداشت انجام می شود ، که باید نه تنها توسط نهاد خود بلکه توسط مردم و سایر نهادها قدردانی شود.
وی اظهار داشت: از دوستان اخبار و رسانه ها می خواهم كمك كنند تا آمارها بهتر شود و اوضاع بهتر شود تا بتوانیم سال 99 را به خوبی به پایان برسانیم و مانند موج خوزستان گرفتار موجی نشویم.

انتهای پیام